خانهاخبار
اکنون توییت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم درتوییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شوند

اکنون توییت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم درتوییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شوند

توییتر در اقدامی یک ویژگی جدید به توییتر اضافه کرده که کاربران مدت زیادی منتظر آن بودند و اکنون توییتر به درخواست آن‌ها پاسخ داده است
۱۳۹۹/۹/۲۵

قابلیت اشتراک گذاری توییت در اسنپ چت و اینستاگرام ویژگی‌ای است که کاربران بسیاری خواهان آن بوده‌اند و شب گذشته توییتر به انتظار کاربران پایان داد.

image

توییتر اعلام کرده است که کاربران iOS اکنون می‌توانند توییت‌ها را به طور مستقیم در استوری اینستاگرام و اسنپ چپ خود به اشتراک بگذارند و گزینه‌های بیشتری برای به اشتراک گذاری مکالمه‌ها وجود دارد. برای به اشتراک گذاری توییت در اسنپ چت مراحل زیر را دنبال کنید

  • روی دکمه‌ی share در بالای توییت ضربه بزنید
  • اسنپ چت را در منوی باز شده انتخاب کنید و استیکر خود را بسازید
  • پس از اشتراک، اسنپ چت به توییتر پیوند می‌شود و در آن می‌توانید به تمامی مکالمات دسترسی داشته باشید

اینستاگرام از سال ۲۰۱۲  که پشتیبانی از پیش نمایش کارت‌ها در توییتر را غیرفعال کرده است، اشتراک گذاری بین این دو پلتفرم را اگر نگوییم نا ممکن،  بسیار سخت کرده است و به همین دلیل اشتراک گذاری محتوا بین دو برنامه کاری دشوار بوده است. حال به نظر می‌رسد که اینستاگرام از مواضع خود کوتاه آمده و آماده‌ی همکاری است و کاربران می‌توانند توییت‌های خود را مستقیم در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

image

 

البته این قابلیت اینستاگرام هنوز برای همه‌ی مناطق در دسترس نیست با این حال اشاره کرده است که در روزهای آینده این ویژگی را آزمایش می‌کند. این به‌روزرسانی جدید یک گام استراتژیک در ایجاد ترافیک بیشتر به توییتر و دسترسی به اطلاعات جمعیتی گسترده‌تر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)