خانهاخبار
هوآوی تایید کرد؛ سری Nova 8 سوم دی ماه معرفی خواهد شد

هوآوی تایید کرد؛ سری Nova 8 سوم دی ماه معرفی خواهد شد

هوآوی با انتشار پوستری که حاوی شمایلی از طراحی Nova 8 است، تایید کرد که این خانواده در تاریخ 23 دسامبر رسما در چین معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۲۴

هوآوی امروز به‌طور رسمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که سری Nova 8 را در تاریخ ۲۳ دسامبر مصادف با ۳ دی در چین رونمایی می‌کند. گوشی Nova 8 SE ماه پیش به‌عنوان یک موبایل اقتصادی 5G معرفی شد، و حالا انتظار داریم که یک عضو میان‌رده و یک عضو پرچمدار جدید را از این خانواده ببینیم.

image

پوستر این مراسم شماتیک غیرواضحی از قاب عقب Nova 8 را نشان می‌دهد. در این تصویر ماژولی با دوربین بیضی‌شکل را می‌بینیم که البته لنزهای آن مشخص نیست. ماه پیش گزارشی منتشر شد که در آن تصویری از ماژول بیضی‌شکل Nova 8 لو رفته و چهار یا پنج لنز را نشان می‌داد.

image

طراحی بخش جلوی Nova 8 و Nova 8 Pro هنوز رسما از سوی هوآوی نشان داده نشده است. گفته می‌شود که این گوشی نمایشگری مسطح با دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه خواهد داشت و مدل پرو هم همین دو دوربین را درون صفحه‌ای با لبه‌های خمیده قرار می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که هر دو گوشی از نرخ‌های نوسازی بالا پشتیبانی می‌کنند.

در شایعات اولیه آمده بود که نووا ۸ پرو با چیپست Kirin 9000 یا Kirin 9000E به بازار می‌آید. ولی با توجه به تحریم‌های آمریکا حالا ادامه روند تولید تراشه‌های Kirin در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست که خانواده نووا ۸ با تراشه خود هوآوی یا تراشه‌ای از برند دیمنسیتی عرضه می‌شود.

شایعات اخیر فاش کرده بودند که در تاریخ ۳ دی می‌توانیم منتظر از راه رسیدن دو دستگاه دیگر نظیر Enjoy 20 SE و Watch Fit هم باشیم. دستگاه دوم ساعتی مخصوص بازار چین خواهد بود که در حال حاضر در بازارهای جهانی عرضه شده است. در خصوص نووا ۸ گفته می‌شود که قیمت این گوشی از ۴۵۹ دلار و قیمت مدل پرو احتمالا از ۶۱۲ دلار آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)