خانهاخبار
مشخصات و تصاویر زنده وان پلاس 9 5G از زوایای مختلف لو رفت

مشخصات و تصاویر زنده وان پلاس 9 5G از زوایای مختلف لو رفت

در گزارشی تازه مشخصات فنی وان پلاس 9 5G و تصاویر زنده پرشماری را می‌بینیم که این پرچمدار را از زوایای مختلف به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۲۳

با وجود این‌که هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی از وان پلاس ۹ باقی مانده، اخیرا اطلاعات زیادی از این تلفن هوشمند منتشر شده است. پیش‌تر در رندرهای کامپیوتری و طراحی‌های شماتیکی ظاهر کلی این دستگاه را دیده بودیم. حالا اولین تصاویر زنده از OnePlus 9 5G منتشر شده که این دستگاه را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد.

اگر وجود لوگوی عجیب گوشی توجه شما را جلب کرده باید بگوییم که این لوگوی به‌صورت عمومی معمولا روی محصولات پروتوتایپ استفاده می‌شود. وان پلاس ۹ درگاه USB-C، بلندگوی استریو و همان اسلایدر هشداری را دارد که در مدل‌های قبلی این گوشی دیده شده بود.

ولی جذاب‌ترین بخش این پرچمدار ماژول دوربین آن است که عبارت Ultrashot رویش نوشته شده است. در این ماژول سه سنسور دیده می‌شود که دو تای آن‌ها بزرگ و یکی کوچک‌تر است. بنابراین شایعات قبلی پیرامون استفاده از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض و یک لنز کمکی دیگر تایید می‌شود. در بخش جلویی گوشی هم حفره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی دستگاه میزبانی می‌کند.

علاوه بر این تصاویر زنده، چند اسکرین‌شات از صفحه وان پلاس ۹ هم منتشر شده که مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. بر این اساس، پرچمدار وان پلاس نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین در بخش پردازنده عبارت Lahaina را می‌بینیم که همان اسنپدراگون ۸۸۸ است.

از آن‌جایی که دستگاه حاضر احتمالا نسخه پروتوتایپ وان پلاس ۹ است، بهتر است مشخصات حاضر را قطعی در نظر نگیریم چون ممکن است در نسخه نهایی تغییراتی اعمال شود. با این حال، افشاگر توئیتری، Max Jambor، گزارش حاضر را تایید کرده و به نظر می‌رسد که نسخه نهایی وان پلاس ۹ نیز نباید تفاوت زیادی با این دستگاه داشته باشد.

انتظار داریم که وان پلاس ۹ را در ماه مارس در کنار وان پلاس ۹ پرو و احتمالا دستگاه سومی به نام وان پلاس 9E ببینیم. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره وان پلاس 9E در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این دستگاه مشابه گلکسی S10E خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)