خانهاخبار
مینگ چی کو تاریخ عرضه سری آیفون 13 را فاش کرد

مینگ چی کو تاریخ عرضه سری آیفون 13 را فاش کرد

تحلیل‌گر مشهور اپل در یادداشت جدیدی اعلام کرده که عرضه آیفون 13 به شرایط عادی برمی‌گردد. از سوی دیگر اپل با برگزاری نظرسنجی تازه‌ای بر شایعات دامن زده است.
۱۳۹۹/۹/۲۳

اپل پارسال با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران درباره لوازم جانبی آیفون سوال کرد و در ادامه آداپتور شارژر و ایرپاد سیمی را از جعبه سری آیفون ۱۲ کنار گذاشت. این شرکت حالا نظرسنجی دیگری ترتیب داده و در آن از کاربران درباره تجربه کار با فیس آیدی سوال کرده است. اپل همچنین از کاربران پرسیده که آیا از کابل USB آیفون جدید خود استفاده می‌کنند یا نه. این اتفاق باعث شده عده‌ای تصور کنند که شاید سال آینده کابل USB هم از جعبه آیفون‌ها حذف شود.

در خصوص سوال اول، اگر کاربر از فیس آیدی راضی نباشد، می‌تواند دلایلی را از گزینه‌های موجود برای نارضایتی خود اعلام کند. این دلایل از قرار زیر است:

  • امنیت یا نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی
  • دوست ندارم برای استفاده از فیس آیدی موبایلم را بردارم
  • عملکرد کُند
  • عدم شناسایی چهره در شرایط گوناگون (مثلا در نور کم، زوایای مختلف، در حالت خوابیده، با عینک آفتابی)
  • تاچ آیدی را ترجیح می‌دهم
  • قابل اتکا نیست؛ همیشه قفل آیفون را باز نمی‌کند
  • سایر
  • مطمئن نیستم

شایعاتی شنیده می‌شود که سری آیفون ۱۳ می‌تواند فیس آیدی و تاچ آیدی داشته باشد. اپل در نسل جدید آیپد ایر از تاچ آیدی جانبی زیر دکمه پاور استفاده کرد. این کار به کوپرتینویی‌ها اجازه داد تا اندازه حاشیه‌های صفحه را کاهش داده و نیازی به افزودن فیس آیدی نداشته باشند.

در گزارشی دیگر، افشاگر معروف مسائل اپل، مینگ-چی کو، می‌گوید که تولید انبوه سری آیفون ۱۳ مثل نسل‌های قبلی به زمان همیشگی عرضه آیفون برمی‌گردد. یعنی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پرچمداران بعدی اپل را در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ ببینیم. اپل امسال به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا نتوانست مدل‌های آیفون ۱۲ را به موقع آماده کند و آن‌ها را با تاخیر به بازار فرستاد.

کو می‌گوید بابت کاهش پیش‌بینی تولید تراشه‌های A14 در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ نگران نیست. او باور دارد که این کاهش فصلی است و انتظار دارد که TSMC خط تولید خود را برای توسعه تراشه A15 آماده و شرایط را برای ساخت سریع‌تر آیفون ۱۳ آماده کند. 

تحلیل‌گر شرکت TFI Securities مدعی است که فروش آیفون ۱۲ پرو پرقدرت ادامه می‌یابد و تقاضا برای مدل‌های پرو همچنان بهتر از انتظارات خواهد بود. هرچند نباید فراموش کنیم که اپل با مشکلاتی در زمینه تامین سنسورهای دوربین سونی در آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس روبرو است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)