خانهاخبار
اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ سری اس 21 فاش شد

اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ سری اس 21 فاش شد

برخی مشخصات خانواده S21 سامسونگ به تازگی مشخص شده است.
۱۳۹۹/۹/۲۲

اسمارت فون گلکسی اس 21 سامسونگ به تازگی موفق به دریافت تأییدیه FCC شده است. البته با وجود این که اطلاعات آن چنان زیادی از این گواهی دستگیر ما نشده است، اما همین موضوع باعث شده تا سرعت شارژ شدن این گوشی هوشمند به این ترتیب مشخص شود که متأسفانه در مقایسه با نسل قبل، با کاهش در این زمینه روبرو هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این گواهی تأیید، اسمارت فون گلکسی اس 21 سامسونگ از شارژر 25 واتی (کابلی) و 9 واتی (بی‌سیم) پشتیبانی خواهد کرد. اما بد نیست بدانید که رقبای این محصول، از سرعت شارژر بیشتری در مقایسه با آن بهره‌مند هستند.

image

 

اغلب پرچمداران امروزی، از شارژ کابلی 30 واتی یا بیشتر پشتیبانی کرده و سرعت شارژ بی‌سیم برخی از آن‌ها نیز به 30 وات می‌رسد. به عنوان مثال گوشی هوشمند وان پلاس 8T به قابلیت شارژ کابلی 65 واتی مجهز شده است.

می 10 پرو شیائومی که در ماه فوریه سال جاری میلادی (2020) معرفی شد، به شارژ کابلی 50 و شارژ بی‌سیم 30 واتی مجهز بود. محصول جدید هوآوی، یعنی میت 40 پرو نیز از تکنولوژی شارژ کابلی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی برخوردار است.

اما نکته جالب این جاست که محصول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 21 در ابتدای امر و در این زمینه، از سایر رقبای خود عقب خواهد ماند. البته شایان ذکر است که برخی پرچمداران سال جاری، مانند پیکسل 5 گوگل از عملکرد خوبی برخوردار نیستند. چرا که تمام محصولات معرفی شده توسط گوگل در سال جاری میلادی، نهایتا با شارژ کابلی 18 واتی عرضه شده‌اند.

برای بسیاری از کاربران امروزی، شارژر 25 واتی مطمئنا از سرعت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. اما شارژ بی‌سیم 9 واتی آن چنان که باید و شاید، روی نظر کاربران تأثیرگذار نیست. البته اگر به صورت شبانه گوشی هوشمند خود را شارژ می‌کنید، هیچ یک از موارد اشاره شده به حال شما تفاوتی نخواهد داشت. بیایید امیدوار باشیم که دوام باتری خانواده اس 21 بالاتر از انتظار ما باشد.

image

 

خاطر نشان کردن این نکته نیز خالی از لطف نیست که تمامی این صحبت‌ها، در مورد کوچک ترین عضو این مجموعه، یعنی گلکسی اس 21 مطرح شده و اطلاعاتی در مورد گلکسی اس 21 پلاس و مدل اولترای این سری هنوز عنوان نشده است. پیش بینی می‌شود که Galaxy S21 Ultra از قابلیت شارژ سریع 45 واتی بهره‌مند باشد.

حدودا یک ماه دیگر تا رونمایی از خانواده اس 21 سامسونگ زمان باقی مانده است. مطمئنا با نزدیک شدن بیشتر به رویداد معرفی این سه محصول، اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن‌ها در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد و چه سرنوشتی در انتظار این اسمارت فون‌ها است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)