خانهاخبار
شاید Galaxy M اصلاً اسمارت‌فون نباشد

شاید Galaxy M اصلاً اسمارت‌فون نباشد

آیا این احتمال وجود دارد که یک تبلت مابین Galaxy Tab A اقتصادی و سری Galaxy Tab S پرچم‌دار در راه باشد ؟
۱۳۹۹/۹/۲۲

 

گزارش‌هایی  از کار کردن سامسونگ بر روی تبلت‌های سری Galaxy M که اولین نمونه هم هستند شنیده می‌شود. Galaxy Tab M62 نام دیگر این دیوایس است که مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی است. 

سری Galaxy M سامسونگ انتظار رسیدن عضو جدیدی را می‌کشند اما ممکن است یک اسمارت‌فون میان‌رده نباشد. 91موبایل ادعا می‌کند دیوایس بعدی Galaxy M یک تبلت است که Galaxy Tab M62 نام دارد.

این دیوایس رازآلود که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست شماره مدل SM-M625F را یدک می‌کشد. تاکنون این باور وجود داشت که  Galaxy M اسمارت‌فونی میان‌رده برای  سال 2021 باشد اما اگر گزارش اخیر حقیقت داشته باشد اولین عضو خانواده تبلت سری Galaxy M خواهد بود.

image

 

احتمالاً Galaxy Tab M62 کم‌قدرت‌تر از تبلت پرچم‌دار Galaxy Tab S اما پرفروغ‌تر از سری Galaxy Tab A  بوده که مطلوب خریداران میان‌رده در کشورهایی مانند هندوستان خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Tab M62 و انتظارات ما از آن

بنا بر گزارش‌های به‌دست‌آمده Galaxy Tab M62 یک حافظه 256 گیگابایتی خواهد داشت که برای یک تبلت میان‌رده تصمیمی کاملاً منطقی است. نسبت به باتری این تبلت هم می‌توان حدس‌هایی زد و با در نظر گرفتن اسمارت‌فون‌های سری M همچون Galaxy M51 که مجهز به باتری 7000 میلی‌آمپری است دور از ذهن نیست برای تبلت باتری‌ای با چنین ظرفیتی در نظر گرفته شود.

تا این لحظه اطلاعاتی از دیگر ویژگی‌های کلیدی و قیمت دیوایس مرموز سری M سامسونگ منتشرنشده و امیدواریم طی هفته‌های آینده به این اطلاعات دست یابیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)