خانهاخبار
گوگل، شیائومی، ویوو و اوپو در تلاش برای معرفی گوشی تاشو در سال آینده میلادی

گوگل، شیائومی، ویوو و اوپو در تلاش برای معرفی گوشی تاشو در سال آینده میلادی

4 کمپانی تولیدکننده گوشی برنامه دارند برای سال آینده میلادی به رقیبانی جدی برای سامسونگ بدل شوند
۱۳۹۹/۹/۲۲

 

یکی از تحلیل‌گران مشهور بازار ادعا کرده است گوگل برنامه دارد در سال 2021 از اسمارت‌فون تاشوی خود رونمایی کند. او انتظار دارد در نیمه دوم سال 2021 شاهد این اتفاق باشیم و همچنین گوگل تنها کمپانی علاقه‌مند به تولید گوشی تاشو برای سال آینده نیست.

نظر به ادعاهای Ross Young که این اطلاعات را منتشر کرده است، شیائومی، اوپو و ویوو در کنار گوگل قصد دارند رقبای خود را برای سامسونگ وارد میدان کنند. Young حتی تعداد گوشی‌های تاشویی که هر تولیدکننده عرضه خواهد کرد را منتشر کرد.

image

 

گوگل درصدد است یک اسمارت‌فون تاشو و اوپو 4 یونیت در سال 2021 عرضه کند

بر اساس این اطلاعات سامسونگ 3 اسمارت‌فون تاشو برای سال آینده میلادی آماده خواهد کرد و OPPO 4 گوشی هوشمند فولد.گوگل، شیائومی و VIVO تنها یک اسمارت‌فون فولد تولید خواهند کرد.

Young معتقد است تمامی کمپانی‌ها که از آن‌ها نام‌برده در نیمه دوم 2021 گوشی‌های خود را رونمایی خواهند کرد. وی می‌گوید که مطمئن نیست اگر شرکتی بخواهد در نیمه اول 2021 گوشی خود را عرضه کند بلکه همه برنامه‌ریزی‌ها برای نیمه دوم سال آتی میلادی صورت گرفته‌اند.

اگر سامسونگ گوشی تاشو معرفی کند خیلی شگفت‌انگیز نیست چراکه طبق شایعه‌هایی که قبلاً منتشر شدند این شرکت کره‌ای قصد دارد 3 گوشی تاشو را سال بعد عرضه کند. آنچه می‌تواند ما را شگفت‌زده کند عرضه بیش از 3 گوشی تاشو در سال بعد است که انتظار می‌رود تاشوهای مقرون‌به‌صرفه زودتر روانه بازارهای جهانی شوند.

گوگل، شیائومی، اوپو و ویوو هم که تاکنون گوشی تاشو تولید نکرده بودند حال متوجه شدیم که علاقه‌مند به ورود به این موضوع هستند و قرار است اولین نمونه از اسمارت‌فون تاشوی خود را عرضه کنند و به همین دلیل نمی‌دانیم دقیقاً منتظر چه چیزی باشیم.

قطعاً اولین گوشی تاشوی گوگل از لاین‌آپ پیکسل خواهد بود و شاید از فهرست شرکت‌های بالا بیشتر منتظر نمونه گوگل باشیم. ممکن است این چهار کمپانی هرکدام دید متفاوتی به گوشی تاشو داشته باشند.

image

 

شیائومی سال گذشته از نسخه نمایشی هندست تاشوی خود پرده برداشت اما نسخه واقعی می‌تواند کاملاً متفاوت باشد

شیائومی قبلاً اسمارت‌فون تاشوی خود را به نمایش گذاشت اما مدت‌زمان زیادی از آن گذشته و احتمال دارد دید این شرکت تغییر کرده باشد. اوپو که گویا قرار است در سال 2021 چهار هندست تاشو روانه بازار کند این انتظار می‌رود بیش از 1 نوع فرم‌فاکتور را از این کمپانی ببینیم.

سال 2021 قرار است سالی جذاب ازنظر گوشی‌های تاشو باشد. LG هم امیدوار است در نیمه اول 2021 گوشی رول‌شونده خود را عرضه کند. با این حساب سال میلادی پیشِ رو برای علاقه‌مندان اسمارت‌فون سالی جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)