خانهاخبار
بازی نوستالژی اسنیک نوکیا به آیفون و اپل واچ می‌آید

بازی نوستالژی اسنیک نوکیا به آیفون و اپل واچ می‌آید

بازی نوستالژی مار نوکیا که بسیاری با آن خاطرات خوشی دارند، قرار است برای آیفون و اپل واچ عرضه شود
۱۳۹۹/۹/۲۱

یک ماه پیش هنگامی که برای اولین بار App Craft بعد از معرفی iOS14 ویجت خود را برای آیفون و اپل واچ رونمایی کرد، خیلی از کاربران گفتند با هزینه‌ی ۲ دلار باید بازی اسنیک نوکیا نیز در آن می‌بود. اکنون بعد از یک ماه این ویجت به‌روزرسانی شده و آرزوی کاربران را برآورده کرده و اسنیک را به آیفون و اپل واچ آورده است.

image

در این به‌روزرسانی نام این ویجت از Retro Widget به Retro Widget 2 تغییر کرده است. البته عملکرد اصلی آن تغییری نکرده است و برای اینکه ظاهر تلفن مدرن شما شبیه گوشی‌های کلاسیک نوکیا باشد، این ویجت به کار می‌آید. البته عملکرد این ویجت محدود بود و فقط عمر باتری و قدرت سیگنال را با استفاده از گرافیک پیکسلی قدیمی نمایش می‌داد و پرداخت ۲ دلار برای این کار چندان جذاب به نظر نمی‌رسید. از طرفی دیگر، Retro Widget 2 با چند ویژگی جدید به‌روز شده و امکان بازی کردن اسنیک قدیمی و نوستالژی نوکیا را به کاربرانش هدیه می‌دهد و شاید اکنون قیمت ۲ دلاری آن توجیه داشته باشد. این بازی همان بازی قدیمی است و تنها باید از خوردن به موانع جلوگیری کرد. در آیفون می‌توان با حرکات بازی را انجام داد و در اپل واچ نیز به واسطه‌ی چرخاندن دکمه‌ی کراون این بازی را انجام داد.

اگر نسخه‌ی اصلی آن را خریداری کرده‌اید، Retro Widget 2 به رایگان در اختیار شما قرار دارد و به نظر ارزش امتحان کردن بازی قدیمی گوشی‌های نوکیا را دارد. شاید طرفداران گوشی‌های قدیمی نوکیا این ویجت را دوست داشته باشند و بخواهند که آن را در گوشی آیفون خود امتحان کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)