خانهاخبار
۱۰ بازی بزرگ ناامیدکننده سال ۲۰۲۰

۱۰ بازی بزرگ ناامیدکننده سال ۲۰۲۰

بازی‌های ویدیویی امروزه جایگاه مهمی در سرگرم کردن انسان‌ها به دست آورده‌اند، از این روی کیفیت ساخت این بازی‌ها برای کاربران بسیار حائز اهمیت است.
۱۳۹۹/۹/۲۱

اگر بخواهیم از دیدگاه صنعت بازی‌های ویدیویی به سال ۲۰۲۰ بنگریم؛ امسال یکی از خاص‌ترین سال‌ها برای طرفداران این حوزه بوده است. با وجود اینکه یک اپیدمی جهانی باعث شد تا حدودی تمرکز بسیاری از استودیوهای بازسازی برهم بخورد اما با این حال، امسال بازی‌های بزرگ AAA بسیاری عرضه شد و استودیوهای کوچک نیز با بازی‌های خلاقانه خود توانستند ما را شگفت زده بکنند. علاوه بر این، سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس از سوی مایکروسافت و سونی بود. هرچند عرضه این کنسول‌ها به علت کمبود قطعات و مشکلات پیش آمده چندان روان نبوده است. افرادی که توانسته‌اند کنسول‌های نسل جدید را خریداری کنند، مطمئناً در حال تجربه عناوین مختلفی با تکنولوژی جدید روز هستند.
در حالی که سال ۲۰۲۰ از بسیاری جهات مزیت‌هایی با خود به همراه داشت اما سهم آن از پروژه‌های شکست خورده کم نبوده است. چندین بازی با پتانسیل بالا در این سال منتشر شدند اما در هنگام عرضه به علت نتوانستند انتظارات را برآورده کنند؛ به سختی بر زمین خوردند. ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ را بدون هیچگونه رتبه‌بندی خاصی برای شما عنوان کنیم.
عنوان Marvel's avengers

image


در ادامه موفقیت غیر منتظره بازی انحصاری پلی استیشن ۴ Marvel's Spiderman استودیو Insomniac، شرکت Square Enix و استودیو Crystal Dynamic در مراسم E3 2019 عنوان مولتی پلتفرم Marvel's avengers را معرفی کردند و موجب تشویق و هیجان‌زدگی افراد حاضر در مراسم شد. این بازی تقریبا مکانیسم‌هایی مشابه بازی‌های شوتر Borderlands 3 و Destiny 2 دارد و گیمرها می‌تواند در نقش قهرمانانی همچون ثور، ایرون من و کاپیتان آمریکا به تجربه این عنوان بپردازند و با پیشبرد مراحل بیشتر و بدست آوردن آیتم‌های بیشتر از طریق لوت، می‌توانند قهرمانان خود را شخصی‌سازی کنند و مهارت‌های جدیدی بسته به نوع پیشرفت آن‌ها فعال کنند. همه چیز بر روی کاغذ حداقل جوری به نظر می‌رسد که این بازی با پتانسیل بالا را به موفقیت خواهد رساند. اما زمانی که این بازی عرضه شد اصلا نتوانست انتظارات طرفداران را برآورده کند. در حالی که بسیاری از طرفداران از داستان و نحوه روایت هر شخصیت قهرمانی احساس رضایت داشتند اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که بخش داستانی به پایان می‌رسد و المان‌های آنلاین بازی عملکرد مناسب از خود نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، چیزی که مسئله را بدتر می‌کند این است که محتوای اضافی این بازی قرار بود بلافاصله بعد از عرضه انتشار یابد اما به علت آتش‌سوزی جنگل‌های کالیفرنیا و اپیدمی کرونا تیم بازسازی را مجبور کرد تا از خانه به کار خود مشغول شوند و موجب محتوای مذکور به تعویق بیافتد. البته این موارد تا حدودی به باز مربوط نمی‌شوند و بیشتر به مشکلات جهانی ارتباط دارد.
در حالی که اولین بسته الحاقی First operation برای انتشار در ۸ دسامبر برنامه‌ریزی شده است اما این بازی به شدت از مشکلات بی رویه در بخش گیم پلی در حال ضربه خوردن است و از مشکلاتی همچون باگ و نبود فعالیت‌های مختلف رنج می‌برد. در واقع به نظر می‌رسد که کاربران کامپیوترهای شخصی نسبت به این عنوان سرد شده‌اند و از زمان عرضه در ماه سپتامبر کاربران بازی Marvel's avengers بر روی این پلتفرم ۹۶ درصد کاهش داشته است. علاوه بر این جدیرین گزارش مالی از سه ماهه اخیر نشان می‌دهد که کمپانی Square Enix مبلغی معادل ۶.۵ میلیون ین ضرر کرده و این بازی حدود ۶۰ درصد انتظار این شرکت فروش داشته است. با این حال بازی Marvel's avengers می‌تواند از طریق دی‌ال‌سی‌های رایگان از این شرایط نجات یابد البته به شرط اینکه استودیو Crystal Dynamics تلاش خود را دو برابر کند و امید خود را نسبت به این بازی از دست ندهد.
عنوان Godfall

image


از این بازی در مراسم Games Award 2019 رونمایی شد و به عنوان یکی از معدود بازی‌های نسل جدید توانست دل بسیاری از تماشاگران را به دست بیاورد. این بازی برخلاف دیگر عناوین سبک RPG که از ویژگی‌های کلاسیک این سیستم برخوردار هستند؛ به کاربران اجازه می‌دهد تا در ۱۲ حالت مختلف سویچ کنند و در هر حالت علاوه بر تغییر ظاهر کاراکتر بازی، از مزایای مختلفی بهره خواهند برد. همچنین کاربران می‌توانند با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف به شخصی‌سازی کاراکتر خود بپردازند. علاوه بر این سلاح مختلفی در بازی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها به کار گیرند و با دشمنان به مبارزه بپردازند. این بازی در بخش مبارزات از سری بازی‌های Dark Souls الهام گرفته است اما با این وجود دنیای بازی متفاوت است و بر اساس المان‌هایی همچون آب، زمین و هوا است.
بخشی از شکست بازی Godfall مربوط به قسمت بازاریابی این عنوان می‌شود که همواره در تلاش بوده بخش‌های جذاب بازی را نشان دهد در حالی که بیشتر طرفداران مشتاق بوده‌اند بخش‌هایی از گیم پلی اصلی بازی را مشاهده کنند. متاسفانه پس از عرضه بازی  پیشرفت چندانی نداشت و منتقدان و کاربران به دلیل داستان نچندان جذاب و گیم پلی تکراری در اکثر مراحل به این بازی امتیاز پایینی داده‌اند. زمین‌های بازی نیز به جز زیبایی‌های بصری هیچگونه تجربه جدیدی به گیم پلی بازی نمی‌افزایند. با این حال می‌توان بیان کرد که مبارزات بازی Godfall برترین بخش این عنوان است ولی با این وجود، این بازی از مشکلات دیگری همچون افت فریم ریت، باگ‌های متعدد و کرش‌های پی در پی رنج می‌برد و این موارد باعث می‌شود نکات منفی بازی بیش از پیش افزایش یابد.
عنوان Warcraft 3: reforged

image


برای بسیاری از طرفداران، عنوان کلاسیک Warcraft 3: Reign of Chaos محبوب‌ترین بازی این سری است. از این بازی می‌توان به عنوان منبع الهام بازی محبوب World of Warcraft MMo دانست و این بازی جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران دارند. بنابراین زمانی که در سال ۲۰۱۸ استودیو blizzard اعلام کرد قصد ساخت نسخه Remake این بازی را دارد، طرفداران بسیار هیجان‌زده شدند. استودیو Blizzard عنوان نمود که جلوه‌های بصری جدیدی به این بازی اضافه خواهد کرد. همچنین تایید کرد که کاراکترها باز طراحی خواهند شد و قابلیت‌های جدیدی نیز به بازی افزوده خواهد شد. علاوه بر این داستان بازی مقداری تغییر خواهد کرد تا با دنیای World of Warcraft بهتر تطابق پیدا کند.
بازی پس از تاخیرهای چندین باره در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و طرفداران با بازی‌ای روبه‌رو بودند که هیچ یک از قول‌های سازنده در آن صورت نپذیرفته بود. در عوض بازی از طراحی ضعیف و باگ‌های بیشمار رنج می‌برد. واکنش طرفداران نسبت به این بازی به شدت منفی بود. تنفر از این بازی میان طرفداران این سری به حدی بالا رفت که بازی Warcraft 3: reforged پایین‌ترین امتیاز کاربران را در میان تمامی عناوین در وبسایت Metatric دریافت کرد. البته چند ماه بعد بازی Madden NFL 21 توانست این لقب را از آن خود کند. طرفداران تنها به دلیل باگ‌های متعدد و عدم پیاده‌سازی قابلیت های قول داده شده توسط استودیو Blizzard ناراحت نبودند. بلکه رابط کاربری بازی که باز طراحی شده بود؛ به شدت توسط طرفداران با بازخورد منفی روبه‌رو شد.
اگر تمامی موارد فوق را کنار بگذاریم، چیزی که بیشتر کاربران را اذیت کرد مربوط به بروزرسانی نسخه قدیمی به این نسخه Remake می‌شد. کاربران نسخه Warcraft 3: reign of Chaos مجبور بودند به علت استفاده از سرور مشترک بازی خود را به Warcraft 3: reforged بروز کنند‌. این موضوع باعث شد که بسیاری از تصمیمات موجود در گیم پلی بر کاربران قدیمی اجبار شود. شرکت Blizzard آتش این نفرت را زمانی بیشتر کرد که اعلام کرد قصد خرید محتوای تولید شده توسط کاربران را در ویرایشگر Reforged دارد و می‌خواهد مالکیت آن را مال خود کند. البته بعدها استودیو Blizzard بابت اشتباه‌های خود معذرت خواهی کرد و به کاربران اعلام نموند که در صورت تمایل پول‌های پرداختی را پس خواهد داد اما با این وجود به وجهه این استودیو ضربه سنگینی وارد شده است.
عنوان crucible

image


این عنوان یکی دیگر از بازی‌های اکشن سال ۲۰۲۰ است که توسط استودیو بازی آمازون ساخته شده است. یکی از اهداف این بازی ورود به به حوزه عناوین برتر آنلاین بوده است. عنوان Crucible اولین نماینده اصلی استودیوی آمازون در حوزه بازی‌های ویدیویی است و بخشی از برنامه‌های بزرگ برند مذکور در این حوزه است. کاربران در این بازی می‌توانند کاراکترهای مختلفی را انتخاب کنند که هر یک از آن‌ها مهارت‌های خاصی را دارند و بر اساس هر حالت بازی می‌توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی که آمازون حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده بود مربوط به عرضه رایگان آن بر روی شبکه استیم می‌شد تا از این طریق بتواند کاربران بیشتری را جذب کند.
پس از انتشار این بازی در ماه می، عنوان Crucible به سرعت شکست خورد و نتوانست طرفدارانی را برای خود دست و پا کند. این بازی به علت عدم بازاریابی و تبلیغات گسترده نتوانست به جایگاهی دست یابد و بازی‌بازان فعال آن حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر هستند. سازنده این بازی یک ماه پس از عرضه آن اعلام کرد که این بازی یک قدم رو به عقب بر خواهد داشت و بازی در حالت بتا قراز خواهد گرفت. این استودیو معتقد است که این بازی پیش از موعد منتشر شده و برخی از قابلیت‌های مهم در این بازی وجود ندارد. از زمانی که بازی به حالت انتشار نیافته در آمده و به صورت بتا قرار دارد؛ تغییراتی چندانی در آن به وجود نیامده است. ناشر این بازی و تیم تولیدکننده در ماه اکتبر اعلام کرد طی تصمیمی دردناک قصد دارند توسعه این بازی را متوقف کنند‌. هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این تصمیم اعلام نشد اما در بیانیه منتشر شده می‌توان دریافت که تیم سازنده نتوانسته بود آینده‌ای روشن و با اطمینان برای عنوان Crucible پیدا کند و سرورهای این بازی از ۹ نوامبر خاموش خواهد شد.
عنوان XIII

image


این عنوان محبوب شوتر در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و در سال ۲۰۱۹ دو استودیو microids و play magic تصمیم گرفتند این عنوان شرکت یوبیسافت را بازسازی کنند. یکی از ویژگی‌های خاص نسخه اصلی این بازی مربوط به سبک بصری مبتنی بر کمیک بوک آن می‌شد. این مورد یک رفرنس مستقیم به منبع الهام بازی است و بر اساس کمیک بوک ۱۹۸۴ ساخته شده است. ابتدا تصمیم گرفته شد که بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود اما این بازی برای انجام یک سری از کارها توسط تیم سازنده یک سال به طول انجامید.
در حالی که بسیاری از طرفداران بشدت برای نسخه بروز شده این بازی هیجان‌زده بودند؛ اما نسخه نهایی عرضه شده از این بازی آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را می‌کشیدند. بزرگترین تغییری که در این بازی به چشم می‌خورد در سبک هنری بازی به وجود آمده است. این موضوع باعث شد تا بازی از اصل خود دور شود و با بازطراحی شخصیت‌ها به صورت کارتونی سبب شد بازی همانند عنوان Fortnite شود. علاوه بر این، بازی از مشکلات فنی و باگ‌های آزار دهنده رنج می‌برد که باعث می‌شد لذت تجربه این عنوان کم‌تر از پیش شود و با مسائلی همچون هوش مصنوعی ضعیف و فهرست‌های باز شونده باعث آزار کاربران شود. اوضاع آنقدر برای این بازی بغرنج بود که استودیو playmagic و Microids در یک بیانیه مشترک از طرفداران عذرخواهی کردند و قول دادند نسخه فیکس بازی را منتشر کنند. نکته قابل توجه این است که نسخه اورجینال بازی در هفته اول خود فروش بیشتری نسبت به نسخه ریمیک این بازی داشت و این بدان معناست که طرفداران می‌خواهند پیامی برای شرکت سازنده بفرستند.
‏عنوان NBA 2K21

image


‏طرفداران سری بازی‌های ورزشی شرکت 2K در سال‌های اخیر با باگ‌های فراوانی مواجه بوده‌اند. میتوان از بازی WWE 2K20 به عنوان نمونه نام برد که سراسر پر از باگ بود و اکنون جدیدترین نسخه از سری NBA که بر روی معملات خرد تاکید دارد اما با این وجود این بازی میزبان مشکلات فنی و باگ‌های بسیار است. امسال بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که NBA 2K21 می‌تواند برگ برنده این فرنچایز باشد و به لطف ساخته شدن بازی بر اساس فناوری‌های نسل بعد و ویژگی‌های جدیدی همچون City mode ، این عنوان بتواند گلیم خود را از آب بکشد.
‏هنگام عرضه بازی، طرفداران به سرعت متوجه شدند که بازی NBA 2K21 با انتظارات آنان همخوانی ندارد. اکثر آنان احتمال می‌دادند که بازی با قیمتی معادل ۷۰ دلار منتشر می‌شود اما در پس از انتشار توجه اکثر کاربران به گیم پلی بازی معطوف شد و واکنش چندانی به کیفیت بصری بازی نشان ندادند. قابلیت اندازه‌گیر شوت توسط بسیاری از منتقدان با نقدهای منفی روبه‌رو شد. حتی بازیکن روی کاور بازی یعنی دیمین لیارد بازیکن تیم پورتلند ترایبلیزرز به این قابلیت واکنش منفی نشان داد. به علت تبلیغات غیر قابل رد کردن نسل بعد ، بازیکنان WNBA نمی‌توانستند بخش مستقل جدید City mode دسترسی پیدا کنند. همچنین مدل کاراکتری مثل اندرو وینگز از بخش قهرمانان طلایی کماکان طراحی جالبی ندارد. شدت خشم طرفداران چنان بالا گرفت که در فضای مجازی باری دیگر هشتگ Make2KFunagain به ترند تبدیل شد.
‏عنوان Madden NFL 21

image


‏باید حتما کار خارق‌العاده عجیب در ساخت بازی انجام داده باشید که طرفداران به سرعت عنوان بدترین امتیاز ثبت شده توسط کاربران را از عنوان  Warcraft 3: refroged بگیرند و بدترین امتیاز تاریخ را به عنوان Madden NFL 21 تقدیم کنند. امسال کاربران، خشم خود را معطوف بازی NFL 21 کردند، این بازی به گفته نشریه US NDP توانست به پرفروش‌ترین بازی ماه آگوست تبدیل شود.
‏البته پس از عرضه در ماه آگوست، کاربران متوجه باگ‌های متعدد بازی شدند. این مشکل‌ها شامل مواردی همچون عدم پولیش بازی، مدل‌های تکامل نیافته،  باگ‌های فیزیکی عجیب و عملکرد بد بازی هستند.  البته بدتر از تمامی موارد فوق، عدم وجود بخش داستانی و بهبودهای در بخش گیم پلی برای طرفداران این فرانچایز موجب شد تا کاربران هشتگ NFLDropEA را در توییتر به راه بیاندازند. علاوه بر این ویدیوهای بیشماری از بازی در فضای اینترنت پخش شد تا نشان دهند تجربه بازی تا چه حد پایین آمده است.
‏در همین حین کمپانی EA در تلاش بوده است تا به مرور مشکلات بازی را کم کند اما با تایید قیمت ۷۰ دلاری نسخه نسل بعد بازی Madden NFL 21، باری دیگر انتقادات از بازی بالا گرفت. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که نسخه نسل بعد بازی قابلیت‌های مورد انتظار بیشتری در خود داشته باشد. شرکت EA به نحوی از طرفداران می‌خواهد که بازی را با اندک بهبودیافتگی خریداری کنند در حالی که هسته اصلی بازی در نسخه نسل جدید هم باقی مانده است. البته خبر خوب برای طرفداران این است، کسانی که بازی را خریداری نموده‌اند میتوانند به رایگان بازی را به نسخه نسل بعد ارتقا دهند و این تگ قیمت ۷۰ دلاری تنها برای کاربران جدید است.
‏عنوان Disintegration

image


‏در حالی که این عنوان اولین محصول استودیو V1 interactive محسوب می‌شود اما سبک بازی انتظارات بسیاری را در دل هواداران به وجود آورد و بسیاری به بازی Disintegration به عنوان رقیبی جدی در سبک علمی تخیلی برای سری Halo نگاه می‌کردند. دلیل اصلی این نوع دیگاه به علت حضور خالق سری هالو، یعنی اقای مارکوس لتو و استودیو سابق bungie است. با وجود جمع شدن چنین افراد با استعدادی در یک مکان، طرفداران انتظار عنوان قابل قبولی را از آن‌ها داشتند.
‏این عنوان نوید بخش داستانی علمی تخیلی بود که در آن گروهی از یاغیان در تلاش هستند تا با گروهی شبه نظامی که قصد آنان نابودی باقی مانده انسان‌ها است، به مبارزه بپردازند. این گروه شرور برنامه دارد تا از طریقی کاری خلاف و زیرزمینی به نام پیوند، مغز انسان‌ها را در درون سر ربات‌ها قرار دهند تا از این طریق منابع روی زمین دیرتر پایان یابد و تقضای آن‌ها کاسته شود. در حالی که این بازی در سبک اول شخص دنبال می‌شود و بازیکن در وسیله نقلیه‌ای Gravecycle قرار می‌گیرند. در این حالت نه تنها بازیکنان می‌توانند با دشمنان درگیر شوند بلکه می‌توانند فرماندهی سربازان زیر دست خود را نیز برعهده داشته باشند. از این لحاظ بازی Disintegration توانسته است سبک شوتر اول شخص را با المان‌های استراتژیک زمان واقعی ترکیب کرده است.
‏بازی Disintegration توجه بسیاری از مطبوعات دریافت کرد اما با این وجود هنگام عرضه با هیاهوی کاربران مواجه نشد. نقدهایی که از این بازی منتشر شد بسیار درآمیخته بود. بسیاری از منتقدین ایده این بازی را ستودند در حالی که دیگر منتقدین بیان کردند که بازی نتوانسته از پتانسیل این ایده استفاده بکند و از نظر عملکرد تنها سایه‌ای از تیزرها است. مدل‌های طراحی شده در این بازی به صورت ابعادی است و دنیای بازی مقداری مرده به نظر می‌رسد. برخی از بخش‌های بازی جلا ندارد و در بخش مولتی پلیر افراد در هر لحظه کمتر و کمتر می‌شوند که این بر روی تجربه کاربران تاثیر می‌گذارد. چند ماه پس از عرضه، استودیو Interactive V1 اعلام کرد که سرورهای مولتی پلیر بازی به زودی در تاریخ ۱۷ نوامبر خاموش می‌گردد.
‏عنوان‌ Fast and furious Crossroads

image


‏سری فرانچایز Fast and Furious در طی سال‌ها توانسته تکامل یابد و آغاز کار خود را با نسخه معمولی ۲۰۰۳ شروع کرد و با گذشت مدت زمانی توانست خود را به یکی سری پول‌ساز تبدیل کند. دو قسمت آخر سری فیلم‌های این مجموعه توانستند در باکس آفیس بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته باشند و با توجه به این موضوع، بازی مذکور می‌توانست جایگاه فیلم‌ها را برای طرفداران این سری پر کند. از آنجایی که سری فیلم‌های Fast and Furious درباره رانندگی با ماشین‌های گران قیمت است؛ می‌تواند به راحتی با دنیای بازی‌های ویدیویی خو بگیرد. زمانی که این بازی در  مراسم گیمز اورادز ۲۰۱۹ معرفی شد، طرفداران بسیار هیجان‌زده شدند و این هیجان زمانی بالا گرفت که استودیو Mad Studios به عنوان سازنده معرفی شد. این استودیو بازی‌های خوش ساختی همچون Project cars و need for speed Shift را در کارنامه دارد.
‏اما بازی زمانی که عرضه شد با نقدهای منفی از سوی منتقدان و کاربران روبه‌رو شد و بسیاری آن را بدترین بازی سال ۲۰۲۰ نامیدند. بر خلاف فیلم این سری، بازی Crossroads از آن درام فیلم‌ها و صحنه‌های هیجان‌انگیز هیچ نشانی ندارد و اکثر مراحل و مسابقات بازی بیش از ساده و آسان هستند. از طرفی دیگر، گرافیک بازی ضربه بدی به تجربه بازی وارد می‌کند و از نظر منتقدان گرافیک این بازی تاریخ گذشته و همانند بازی‌های موبایل است. علاوه بر این بازی از مشکلات متعددی در بخش فیلم برداری، کنترل‌های ضعیف و افت فریم رنج می‌برد.
‏عنوان Cooking Mama: cookstar

image


‏این عنوان در ابتدا در سال ۲۰۰۶ برای کنسول نینتندو DS عرضه شد. گیم پلی بازی به این صورت است که کاراکتری به نام Mama به کاربران دستور پخت غذا را می‌دهد و کاربران بر اساس آن وظیفه دارند تا غذا را بپزند. این سری به قدری بزرگ شد که اکنون ۱۴ بازی مختلف از آن ساخته شده است و برخی از آن‌ها در موارد دیگری همچون بچه‌داری، باغبانی و غیره بازی می‌شوند. امسال نسخه ششم از پخش آشپزی این عنوان برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد اما این بازی به سرعت از چشم کاربران افتاد.
‏چند ساعت پس از عرضه بازی Cooking Mama: cookstar، این عنوان از فروشگاه نینتندو حذف شد. دلیل این کار اختلاف پیش آمده بین planet entertainment سازنده عنوان و Create office مالک ای پی اعلام شد.  چیزی که بیش از پیش کاربران را اذیت کرد این بود که بازی مراسم معرفی رسمی نداشته است و هیچ کنفرانس خبری در هنگام عرضه نیز برگزار نشد و این صحت بازی را زیر سوال برد. شرکت Office Create استودیو توسعه‌دهنده بازی به سواستفاده از لایسنس داده شده متهم کرد و اعلام کرد این استودیو بازی را پیش از موعد عرضه کرده است.
‏همچنین بعدها مشخص شد که این بازی از ویژگی‌ای با فناوری بلاک چین بهره می‌برد و کاربران هنگام آنلاین شدن از این مورد خبردار نمی‌شوند و با این قابلیت بازی شروع به ماین رمزارزها و جمع آوری داده‌ها می‌کند. با این حال ناشر بازی این موضوع را رد کرد اما این موضوع کماکان بین کاربران داغ ماند و برخی اعلام کردند هنگام اجرای بازی، کنسول نینتندو سویچ به شدت داغ می‌شود.

در نظر داشته باشید که چینش این لیست بدون هیچگونه ترتیب خاصی است. البته برخی از بازی‌های این لیست ممکن است برای شما جذاب باشند و این بستگی به علاقه شخصی هر کاربر دارد اما بازی‌های این لیست با توجه به پتانسیلی که داشتند، نتوانستند از ایده خود بهره کافی را ببرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)