خانهاخبار
پردازنده گلکسی S21 در اسناد مرجع FCC تایید شد

پردازنده گلکسی S21 در اسناد مرجع FCC تایید شد

بر اساس اطلاعات پایگاه داده FCC پرچمدار آتی سامسونگ مجوزی دریافت کرده که چیپست سری گلکسی S21 و سرعت شارژ این محصولات را فاش می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۰

ساعاتی پیش اولین ویدیوهای مطبوعاتی از سری گلکسی S21 لو رفت و طراحی ظاهری این دستگاه را تایید کرد. حالا خود گلکسی S21 با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و شارژر سریع ۲۵ واتی در مرجع FCC رویت شده است.

کوآلکام هفته گذشته اسنپدراگون ۸۸۸ را به‌عنوان جدیدترین چیپست پرچمدار خود معرفی کرد و نکته عجیب این بود که نام سامسونگ در میان برندهایی دیده نمی‌شد که قرار بود از این تراشه استفاده کنند. با این حال، حالا اطلاعات FCC فاش می‌کند که این غول کره‌ای امسال هم در پرچمدار خود از چیپست کوآلکام استفاده می‌کند و هنوز برای اتکای کامل به تراشه‌های اگزینوس آماده نیست.

احتمال داده می‌شود که سری گلکسی S21 هم مثل برترین گوشی‌های فعلی این برند در چین، کره جنوبی و چند بازار دیگر از تراشه کوآلکام استفاده کنند. با این حال، محصولات یادشده در سایر بازارها با چیپست ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰ به بازار می‌آیند.

مرجع FCC علاوه بر تایید حضور اسنپدراگون ۸۸۸ نشان می‌دهد که گلکسی S21 از شارژ بی‌سیم معکوس سریع‌تری با سرعت ۹ وات پشتیبانی خواهد کرد. با این حال سرعت شارژ سیمی این دستگاه نسبت به نسل قبل افزایشی نداشته است. این مرجع همچنین از ثبت شارژر همراهی با شماره مدل EP-TA800 خبر داده ولی نمی‌دانیم که این دستگاه هم همزمان با سری گلکسی S21 معرفی می‌شود یا نه.

طبق گزارش‌ها، مراسم آنپکد بعدی در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۵ دی برگزار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۲۱
اینو هر کسی بگیره به هیچ گوشی چشم‌طمع نخواهد داشت.
خوشا به حال اونایی که پول و خاک‌‌اَرّه براشون یکیه، سریع می‌گیرنش.
رنگ‌بنفش با ماژول طلایی??