خانهاخبار
مشاهده ایسوس ROG Phone 4 در یک وب‌سایت بنچ‌مارک

مشاهده ایسوس ROG Phone 4 در یک وب‌سایت بنچ‌مارک

یک وب‌سایت امتیازات آزمایش‌های جدیدترین ROG Phone را به نمایش گذاشته است
۱۳۹۹/۹/۲۰

 

 

به نظر می‌رسد ASUS ROG Phone 4 در یک وب‌سایت benchmark مشاهده‌شده باشد. بسیاری از تلفن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا با احتساب امتیازاتی به‌دست‌آمده عملکرد آن‌ها بر روی کاغذ مشخص شود.

اطلاعاتی که اخیراً به بیرون درز پیداکرده‌اند نتایج بنچ‌مارکی را نشان می‌دهد که اشاره به راگ فون 4 دارد. منبع رسمی‌ای ذکر نشده و باید چند نکته را هنگام مشاهده اطلاعات این بنچ‌مارک در نظر گرفت.

نکته دیگری که جالب‌توجه است حتی اگر اطلاعات منتشرشده واقعی باشند و برای ROG Phone 4 هم باشند، اطلاعاتی که بر روی کاغذ موجود هستند تفاوت بسیاری با عملکرد تلفن در دنیای واقعی دارند. با این حساب، درصورتی‌که تلفن موردبحث در بنچ‌مارک ROG Phone 4 باشد در مقایسه با 3 دیوایس قبلی که ایسوس برای ROG Phone عرضه کرده بسیار ناامیدکننده است.

image

 

این احتمال وجود دارد تلفن مورد آزمایش قرارگرفته یک نسخه پایه بوده باشد چراکه ASUS درصدد است بیش از یک نسخه روانه بازار کند. اگر از همین زاویه به قضیه نگاه کنیم داستان خیلی هم بد نیست.

بنچ‌مارک ROG Phone 4 اشاره به رم 8 گیگابایتی دارند

8 گیگابایت رم برای یک تلفن ابداً نقطه‌ضعف نیست و حتی ASUS قبلاً این مورد را به کار گرفته است. ROG Phone، ROG Phone II و ROG Phone 3 همگی مجهز به رم‌های 8 گیگابایتی بودند.

همچنین این دیوایس‌ها حافظه 128 گیگابایتی برای ذخیره بازی‌ها، اپ‌ها و هر چیز دیگر در اختیار داشتند. اما نسخه‌های دیگری هم از آن‌ها عرضه می‌شد که رم 12 گیگابایتی و حافظه بیشتری داشتند. پس اگر نتایج به‌دست‌آمده اطلاعات دیوایس بعدی این لاین‌آپ باشد این انتظار می‌رود که نسخه‌های قدرتمندتر دیگری نیز آن را همراهی کنند.

از ASUS بعید است تنها یک مدل 8 گیگابایتی وارد میدان رقابت کند. مخصوصاً که در حال حاضر برخی بازی‌های موبایلی به‌شدت موردتقاضا قرارگرفته‌اند.

ASUS برای پلتفرم موبایلی خود از اسنپ‌دراگون 888 استفاده خواهد کرد

هرسال که ROG Phone محصولات خود را وارد بازار می‌کند آن‌ها را به آخرین پرچم‌دار اسنپ‌دراگون تجهیز می‌کند. امسال نیز حتماً این قانون رعایت می‌شود.

اطلاعات بنچ‌مارک حاکی از ساخت این تلفن با استفاده از اسنپ‌دراگون 888 است. پرچم‌دار بعدی کوالکام برای دیوایس‌های 2021.

بیش ازآنچه گفته شد اطلاعات بیشتری در دست نیست. جزئیاتی از کیفیت دوربین، میزان حافظه، رزولوشن نمایشگر و نرخ تازه‌سازی و یا هر ویژگی جذاب دیگری که ما را نسبت به جدیدترین مدل ROG Phone ترغیب کند.

اطلاعاتی که منتشرشده‌اند جزئیات بیشتری را نشان نمی‌دهند اما اگر از طرفداران موبایل گیمینگ ایسوس هستید قطعاً شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)