خانهاخبار
تفاوت ابعاد سری اس 21 در تصویری جدید مشخص شد

تفاوت ابعاد سری اس 21 در تصویری جدید مشخص شد

عکس جدیدی که امروز در رسانه‌ها منتشر شده، ابعاد محصولات جدید سامسونگ را مشخص کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۹

اگر از جمله علاقمندان پرچمداران جدید سامسونگ هستید و قصد دارید بدانید که گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا در مقابل مدل معمولی، یعنی گلکسی اس 21 تا چه اندازه بزرگ‌تر هستند، تصویر جدید منتشر شده کمک شایان توجهی به شما خواهد کرد.

در این عکس جدید، شاهد پنل‌های جلویی هر سه مدل سری اس 21 سامسونگ هستیم. این تصویر توسط افشاگر معروف با نام Ice Universe منتشر شده است که به این ترتیب، شانس به واقعیت نزدیک بودن آن به شدت بالا می‌رود. پنل‌های جلویی باعث می‌شود تا ابعاد نمای جلویی گلکسی اس 21، مدل پلاس و اولترای آن را متوجه شویم و به این ترتیب می‌توانیم مقایسه‌ای میان آن‌ها به عمل آوریم.

بر هیچ کس پوشیده نیست که گلکسی اس 21 اولترا بزرگ ترین عضو این خانواده خواهد بود. اما شایان ذکر است که گلکسی اس 21 پلاس نیز با افزایش سایز روبرو شده و در مقایسه با مدل اولترا، کمی کوچک‌تر است.

ابعاد نمایشگر محصولات سری اس 21 سامسونگ به صورت زیر خواهد بود:

  • گلکسی اس 21: 6.3 اینچ
  • گلکسی اس 21 پلاس: 6.7 اینچ
  • گلکسی اس 21 اولترا: 6.9 اینچ

پیش‌تر در رسانه‌های خبری، حرف و حدیث‌هایی در مورد حاشیه‌های اطراف نمایشگر یکسان و هم اندازه در این مدل مطرح شده بود و حالا در این تصویر، می‌بینیم که این شایعه به واقعیت تبدیل شده است. البته در نگاه اول به نظر می‌رسد که حاشیه قسمت پایین در گلکسی اس 21 پلاس حدودا یک میلیمتر از دیگر قسمت‌ها بیشتر است. اما قضاوت در این مورد را به شما واگذار می‌کنیم.

image

 

به طور حتم می‌توان گفت که حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا با یکدیگر برابر بوده و در این موضوع شکی نیست. اما از آن جا که آیس یونیورس تنها این تصویر را منتشر کرده و اطلاعاتی در مورد آن‌ها ارائه نکرده است، لذا نمی‌توان با اطمینان در این مورد سخن گفت.

همچنین از روی این تصویر می‌توان گفت که حفره درون نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی درون آن هنوز روی این پنل‌ها اعمال نشده است. امکان دارد که به هنگام قرارگیری این پنل‌ها روی بدنه اصلی، شاهد ایجاد حفره‌های یاد شده باشیم.

حدودا یک ماه دیگر تا رویداد معرفی کهکشانی‌های جدید سامسونگ با نام خانواده S21 زمان باقی مانده است. تا روز موعود باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، محصولات یاد شده با چه ویژگی‌هایی همراه خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)