خانهاخبار
اسناد جدید از عرضه سری گلکسی S21 بدون آداپتور شارژر حکایت دارد

اسناد جدید از عرضه سری گلکسی S21 بدون آداپتور شارژر حکایت دارد

بر اساس مجوز منتشره از سوی مرجع اطلاعاتی برزیل، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به فاصله کوتاهی پس از تمسخر اپل به خاطر حذف آداپتور شارژر خودش هم دست به اقدام مشابهی زده است.
۱۳۹۹/۹/۱۹

درست بعد از رویداد معرفی سری آیفون ۱۲ در ماه اکتبر، سامسونگ اپل را به خاطر حذف آداپتور شارژر از جعبه آیفون‌های جدید مسخره کرد. حالا همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شواهدی به دست آمده که از حذف آداپتور شارژر از سری بعدی پرچمداران سامسونگ خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت برزیلی Tecnoblog، گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا از سوی مرجع برزیلی ANATEL که معادل FCC در آمریکاست مجوز گرفته‌اند. این سه دستگاه به ترتیب از شماره مدل‌های SM-G991B/DS و SM-G996B/DS و SM-G998B/DS استفاده می‌کنند.

اگرچه اطلاعات ثبت‌شده در مرجع ANATEL چیز زیادی را درباره سری بعدی گلکسی اس فاش نمی‌کند، ولی متضمن یک تغییر مهم در خانواده آتی پرچمداران سامسونگ است. ANATEL می‌گوید هر سه مدل گلکسی اس ۲۱ بدون آداپتور شارژر و هدفون سیمی عرضه می‌شوند.

این اتفاق اگرچه ناخوشایند است ولی غافل‌گیرکننده نیست، چون پیش‌بینی می‌شد که پس از اپل شرکت‌های بیشتری دست به حذف این اقلام از جعبه محصولات خود بزنند. با این حال، نکته جالب این است که آن‌ها همین چند وقت پیش اپل را به خاطر این اقدام به استهزا گرفته بودند، اما حالا خودشان می‌خواهند تصمیم مشابهی را اجرایی کنند.

سامسونگ قبلا هم در سال ۲۰۱۷ اپل را به خاطر حذف جک هدفون از سری آیفون مسخره کرده بود. البته آن‌ها در آن موضوع مدتی خیلی بیشتری مقاومت کردند، اما بالاخره در سال ۲۰۱۹ و در سری گلکسی نوت ۱۰ جک هدفون را از گوشی‌های خود کنار گذاشتند.

نکته جالب توجه این است که سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برزیل در نظر دارد که اپل را به قرار دادن آداپتور شارژر در جعبه آیفون‌های این شرکت وادار کند. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا سامسونگ هم مشمول قانون مشابهی خواهد شد و باید در بازار برزیل محصولات خود را با آداپتور شارژر به دست کاربران برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)