خانهاخبار
جزئیات اصلی OPPO Find X3 Pro لو رفت!

جزئیات اصلی OPPO Find X3 Pro لو رفت!

امروز شاهد افشای برخی قابلیت‌های اصلی محصول جدید اوپو بودیم.
۱۳۹۹/۹/۱۸

کمپانی اوپو قصد دارد تا در ماه مارچ سال آینده میلادی (2021) سه گوشی هوشمند را به دنیای تکنولوژی معرفی کند و برخی قابلیت‌های اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تا به کمک آن‌‌ها، این محصولات با سایر اسمارت فون‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر متفاوت به نظر برسند. یکی از این موارد، بهبود پروفایل رنگی نمایشگر آنها است که به احتمال زیاد، به سیستم 10 بیتی مجهز خواهند شد. البته به نظر می‌رسد که این ویژگی، تنها روی اوپو فایند X3 پرو موجود باشد. چرا که به تازگی عنوان Awaken Color یا رنگ بیدار توسط مسئولان اوپو به ثبت رسیده است.

در مرکز توجهات، نمایشگر فوق‌العاده آن با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود که در این زمینه، با گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ وارد میدان رقابت می‌شود. نمایشگر 6.7 اینچی OLED با لبه‌های خمیده OPPO Find X3 Pro از سیستم 10 بیتی تولید رنگ پشتیبانی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که عکس‌های گرفته شده توسط دوربین این محصول، زیباتر از پیش در آن به نمایش گذاشته می‌شود. حال که صحبت از دوربین به میان آمد، بد نیست بدانید که سنسور اولترا واید این محصول از 48 مگاپیکسل (در Find X2 Pro) به 50 مگاپیکسل ارتقاء پیدا خواهد کرد. لنز 13 مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت زوم دو برابر به قوت خود باقی خواهد ماند. اما یک لنز ماکرو در کنار آن اضافه خواهد شد که طبق گزارشات به گوش رسیده، امکان بزرگنمایی 25 برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

image

 

انتظار می‌رود که اوپو فایند ایکس 3 پرو با تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 888 همراه باشد. هنوز اطلاعاتی در مورد میزان رم و حافظه داخلی آن در دسترس نیست. اما بد نیست بدانید که به احتمال زیاد، این محصول با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود که از تکنولوژی شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 اوپو پشتیبانی می‌کند. البته این موضوع کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد که اوپو، از سیستم شارژ سریع 125 واتی خود که تابستان سال جاری میلادی به دنیای تکنولوژی معرفی شد و عرضه تجاری آن نیز در محله آماده باش قرار گرفته، استفاده نکرده است. شارژ بی‌سیم این محصول نیز با توان 30 واتی (به کمک فناوری AirVOOC اوپو) همراه خواهد بود که البته در مقابل تکنولوژی شارژ سریع بی‌سیم 65 واتی که در تابستان سال جاری معرفی شد، بسیار ضعیف‌تر است.

به عنوان آخرین مورد، باید به این موضوع اشاره کنیم که اوپو فایند ایکس 3 پرو از لبه‌های منحنی، چه در قسمت جلو (نمایشگر) و چه در قسمت پشت بدنه برخوردار خواهد بود. جنس بدنه پشتی آن، احتمالا از فلز یا شیشه ساخته خواهد شد و رنگ‌بندی آن نیز به صورت آبی، سیاه و سفید در نظر گرفته شده است. ضخامت آن تنها 8 میلیمتر و وزن آن نیز 190 گرم خواهد بود و به صورت پیش فرض، با نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید و رابط کاربری ColorOS 11 همراه است.

image

 

در حالی که سه اسمارت فون جدید با نام اصلی Find X3 در ماه مارچ سال آینده میلادی معرفی خواهند شد، اما باید منتظر معرفی سه گوشی هوشمند دیگر با نام اصلی وان پلاس 9 نیز باشیم. لذا به نظر می‌رسد که رقابت جذاب و داغی میان دو برند اوپو و وان پلاس در سال آینده برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)