خانهاخبار
آیا زمان تعویض نمایشگر آیفون 11 شما فرا رسیده است؟

آیا زمان تعویض نمایشگر آیفون 11 شما فرا رسیده است؟

طرح تعویض رایگان نمایشگر آيفون 11، بسیاری از کاربران را نگران کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۸

کوپرتینویی‌ها به تازگی، طرح تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 را آغاز کرده‌اند. دارندگان محصولاتی که چنین ایرادی برای آن‌ها پیش آمده است، می‌‌توانند با مراجعه به اپل استور یا فروشگاه‌های تأیید شده توسط اپل، از خدمات رایگان ارائه شده استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم ببینیم چگونه می‌توان از صحت عملکرد نمایشگر آيفون 11 مطمئن شد. در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا بد نیست بدانید که اپل،‌ مدعی شده است که این ایراد تنها برای آیفون 11 به وجود آمده و نسخه‌های پرو، یعنی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را شامل نمی‌شود. همچنین محصولاتی که بین نوامبر 2019 تا می 2020 تولید شده‌اند، شامل این طرح خواهد شد و به این ترتیب، تنها درصد کمی از آیفون‌ها با چنین مشکلی روبرو هستند.

برای چک کردن آیفون 11 خود، ابتدا باید سریال نامبر دستگاه را بررسی کنید که برای مشاهده آن، چند روش زیر وجود دارد:

  • ابتدا اپلیکیشن Settings را باز کنید. حالا وارد قسمت General شده و روی About ضربه بزنید.
  • قسمت مشخصات جعبه اصلی آيفون 11 را بررسی کنید. (البته در برخی موارد، فروشندگان گوشی‌های هوشمند با چسباندن برچسب‌های تقلبی، سریال نامبر جعبه را با سریال نامبر دستگاه درون آن متمایز می‌کنند. لذا حتما این دو مورد را با یکدیگر مطابقت دهید.)
  • آیفون 11 خود را به کامپیوتر یا لپتاپ خود متصل کرده و از طریق اپلیکیشن آيتونز یا Music، سریال نامبر آن را چک کنید.

image

 

حالا که سریال نامبر آیفون 11 خود را پیدا کردید، به بخش پشتیبانی وب سایت اپل مراجعه کرده و آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. اگر گوشی هوشمند شما از نظر مورد یاد شده با مشکل مواجه باشد، می‌توانید با مراجعه به اپل استور یا نمایندگان مورد تأیید کمپانی اپل، به صورت رایگان این معضل را بر طرف کنید.

در این سرویس، ماژول نمایشگر آیفون 11 شما به صورت کامل با یک مورد جدید تعویض خواهد شد. این طرح طبق گفته اپل، تا دو سال ادامه خواهد داشت. همچنین بد نیست بدانید در صورتی که آیفون شما با مشکلاتی به غیر از مورد یاد شده (مانند شکستگی) روبرو شده است، ابتدا باید آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، متحمل هزینه خواهید شد.

آیا آیفون 11 شما با چنین مشکلی روبرو شده است؟ لطفا تجربیات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امید

۱۴۰۰/۴/۲
خب چه ایرادی؟؟؟خخخ…اینهمه توضیح دادین چه ایرادی؟؟

علیرضا

۱۳۹۹/۹/۱۹
با سلام
کلی صحبت کردید آخرش نگفتید چه ایرادی؟؟؟؟؟