خانهاخبار
جزئیات جالبی از وان پلاس 9 پرو در تصاویر شماتیکی آن لو رفت

جزئیات جالبی از وان پلاس 9 پرو در تصاویر شماتیکی آن لو رفت

پرچمدار رده بالای آتی وان پلاس احتمالا در ماه مارس رسما معرفی می‌شود و پس از انتشار رندرهای کامپیوتری حالا چند تصویر از شماتیک آن لو رفته است.
۱۳۹۹/۹/۱۸

افشاگر معروف با اسم کاربری Digital Chat Station اخیرا تصاویر شماتیک وان پلاس ۹ پرو و جزئیات تازه‌ای درباره این پرچمدار را فاش کرده است. این شماتیک شباهت بالایی به رندرهای کامپیوتری قبلی دارد. بنابراین به نظر می‌رسد که طراحی وان پلاس ۹ پرو نهایی شده و صرفا ممکن است تغییرات کوچکی را در ماژول دوربین عقب این گوشی شاهد باشیم.

شماتیک حاضر کمابیش تایید می‌کند که وان پلاس ۹ پرو در قاب عقب دوربینی سه‌گانه خواهد داشت. دو سنسور این ماژول نسبتا بزرگ و حجیم هستند و سنسور سوم در مقایسه با این سنسورها بسیار کوچک به حساب می‌آید. حدس می‌زنیم که دو سنسور بزرگ در واقع سنسورهای اصلی و فوق عریض باشند. علاوه بر این، پیداست که ماژول دوربین بیرون‌زدگی مشهودی در قاب عقب دارد.

image

این تصاویر جدید همچنین تایید می‌کند که وان پلاس ۹ پرو دکمه‌های فیزیکی خود را در همان جایگاه قبلی حفظ کرده است. دکمه‌های پاور و اسلایدر هشدار در سمت راست بدنه و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ دیده می‌شوند. در جلوی دستگاه بر روی نمایشگر حفره‌ای در سمت چپ بالا برای دوربین سلفی قرار گرفته است. حاشیه‌های خود نمایشگر بسیار باریک است و شیشه‌های جلو و عقب هر دو خمیدگی دارند.

انتظار داریم که وان پلاس ۹ و ۹ پرو را در ماه مارس سال ۲۰۲۱ ببینیم. هر دو پرچمدار باید از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کنند. پیش‌تر در گزارشی گفته بودیم که ممکن است عضو سومی تحت عنوان وان پلاس 9E هم به این خانواده اضافه شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این عضو سوم در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)