خانهاخبار
ویوو Y52s با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو Y52s با پشتیبانی از 5G و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

میان‌رده جدید ویوو موبایلی با پشتیبانی از 5G است که امروز بی‌سروصدا در چین معرفی شد. این گوشی از چیپست دیمنسیتی 720 بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۹/۱۸

ویوو امروز در چین در سکوت خبری از تلفن هوشمند جدیدی به‌نام Y52s رونمایی کرد. قلب تپنده این دستگاه چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ است و با ۶ یا ۸ گیگابایت رم جدیدترین میان‌رده 5G این برند محسوب می‌شود. Y52s در قاب عقب دوربینی دوگانه دارد و انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی تامین می‌کند.

ویوو Y52s نمایشگری ۶.۵۸ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و به‌شکل ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر دیده می‌شود. در قاب عقب دو لنز قرار گرفته که یکی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و دیگری از سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

image

در سمت راست بدنه، زیر دکمه پاور، حسگر اثر انگشت فیزیکی را می‌بینیم. در پایین علاوه بر درگاه USB-C جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار دارد. ویوو Y52s به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته FunTouchOS 10.5 به بازار می‌آید.

ویوو این گوشی را در رنگ‌های خاکستری، سفید و گرادیان وارد بازار می‌کند. قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۴۵ دلار و مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۷۵ دلار اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)