خانهاخبار
مشخصات فنی کامل نوکیا 5.4 لو رفت

مشخصات فنی کامل نوکیا 5.4 لو رفت

موبایل اقتصادی بعدی برند نوکیا احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود و اخیرا در گزارشی به مشخصات فنی کامل آن دست پیدا کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۹/۱۸

اچ‌ام‌دی گلوبال احتمالا به‌زودی از موبایلی اقتصادی به‌نام نوکیا ۵.۴ رونمایی می‌کند. این گوشی تاکنون چند بار در گزارش‌ها ظاهر شده و حالا بالاخره به نظر می‌رسد که مشخصات فنی کامل آن لو رفته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

گزارش امروز می‌گوید نوکیا ۵.۴ نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD معادل ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. پیش‌تر در شایعه‌ای گفته شده بود که این تلفن هوشمند از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. قلب تپنده نوکیا ۵.۴ چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ خواهد بود که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد. البته این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت داخلی را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

در خصوص پیکربندی دوربین، گفته شده که نوکیا ۵.۴ دوربین چهارگانه‌ای شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی در بخش سلفی هم از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نوکیا ۵.۴ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. تا این لحظه مشخص نیست که این دستگاه به چه فناوری شارژ سریعی مجهز شده، اما احتمالا شاهد فناوری شارژ ۱۰ یا ۱۸ واتی خواهیم بود.

نوکیا ۵.۴ حسگر اثر انگشت فیزیکی خواهد داشت و به احتمال زیاد آن را روی قاب عقب خود ارائه می‌کند. ابعاد این گوشی ۱۶۰ در ۷۵.۹۹ در ۸.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۲ گرم است. نوکیا ۵.۴ به درگاه USB-C و جک هدفون مجهز است. انتظار داریم که این محصول را در دو رنگ آبی و بنفش ببینیم. این تلفن هوشمند اخیرا از FCC مجوز گرفته بود و به همین خاطر نباید زمان زیادی تا معرفی آن باقی مانده باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)