خانهاخبار
آیا گلکسی نوت 21 با یک ویژگی منحصر به فرد از راه می‌رسد؟

آیا گلکسی نوت 21 با یک ویژگی منحصر به فرد از راه می‌رسد؟

آخرین محصول سری نوت با یک قابلیت استثنائی همراه خواهد بود.
۱۳۹۹/۹/۱۷

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که ظرف ماه‌های اخیر، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون گلکسی نوت 21 سامسونگ شنیده شده است. برخی منابع خبری بر این باور هستند که محصولی که در سال آینده معرفی خواهد شد، آخرین مدل از سری نوت خواهد بود و پس از آن، سامسونگ با برند گلکسی نوت خداحافظی خواهد کرد.

اما اخبار جدیدی که از منبع خبری کره‌ای ETNews به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال معرفی گلکسی نوت 21 است و این اتفاق مطمئنا روی خواهد داد.

حال امروز یکی از افشاگران با نام کاربری @Cozyplanes در شبکه اجتماعی توییتر اظهاراتی را در این مورد بیان کرده است که در این قسمت، آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

به گزارش یکی از بخش‌های تولید نمایشگر کمپانی سامسونگ، روند تولید گلکسی نوت 21 تأیید شده است. این تست‌ها روی دو نمونه Punch-hole و UDC در حال انجام است.

اگرچه مواردی مانند افزایش هزینه و کیفیت روی حالت UDC تأثیر می‌گذارد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت مسئولان سامسونگ چه تصمیمی را در این زمینه اتخاذ خواهند کرد.

یکی از دلایلی که نظر مهندسان و مسئولین سامسونگ را در مورد دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر متزلزل می‌کند، این است که عملکرد، هزینه و کیفیت این تکنولوژی با استانداردهای برند کره‌ای یاد شده هم خوانی ندارد.

در حالی که سامسونگ هنوز روی استفاده از فناوری دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر دو به شک مانده، اما ممکن است تولید کنندگان آسیایی مانند شیائومی یا زد تی ای زودتر از این کمپانی کره‌ای دست به کار شده و محصولی با این سبک و سیاق را به دنیای تکنولوژی معرفی نمایند.

image

 

البته با تمام این تفاسیر، هنوز نمی‌توان به صورت کاملا قطعی روی معرفی یا عدم معرفی گلکسی نوت 21 نظر دارد. از آن جا که این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن به سری اس 21 شنیده می‌شود، لذا کاربران مطمئنا با این حالت به وجود آمده، سری نوت را به باد فراموشی خواهند سپرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)