خانهاخبار
آیفون 11 مجددا توسط دگزومارک مورد بررسی قرار گرفت

آیفون 11 مجددا توسط دگزومارک مورد بررسی قرار گرفت

موسسه Dx0Mark برای بار دوم، آیفون 11 را بررسی کرد.
۱۳۹۹/۹/۱۷

مسئولان دگزومارک به تازگی مراحل آزمایش گوشی‌های هوشمند را تغییر داده‌اند. این بدان معناست که برخی اسمارت فون‌های از پیش بررسی شده، مجددا به زیر تیغ مهندسان این موسسه خواهند آمد تا بررسی‌های دوباره روی آن‌ها صورت گیرد. همچنین بد نیست بدانید که برخی بهبودهای نرم‌افزاری که توسط تولید کنندگان این گوشی‌ها روی آن‌ها اعمال می‌شود نیز روی نتیجه پایانی تأثیرگذار است.

image

 

با تمام این تفاسیر، آیفون 11 اپل مجددا توسط دگزومارک مورد بررسی قرار گرفت و نمره کلی آن از 109 به 119 ارتقاء یافت و به این ترتیب توانست برخی پرچمداران سال جاری میلادی (2020) مانند گلکسی اس 20 پلاس و وان پلاس 8 پرو را شکست داده و آن‌ها را پشت سر بگذارد. البته شایان ذکر است که گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ نیز توسط پروتکل‌های قدیمی مورد بررسی قرار گرفته بود و ممکن است با نگاهی دوباره به آن، شاهد افزایش امتیاز این گوشی هوشمند نیز باشیم.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که آیفون 11 پس از گذشت یک سال، همچنان اسمارت فونی با دوربین فوق‌العاده به حساب می‌آید که توانایی عکاسی و فیلم برداری بالایی را با خود به همراه دارد. عکس‌های شکار شده با دوربین آیفون 11 از ویژگی‌های زیر بهره می‌برد:

  • نوردهی دقیق
  • تولید رنگ خوب
  • جزئیات عالی (حتی در فضاهای داخلی)

لنز اولترا واید این گوشی هوشمند نیز عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است. البته مسئولان موسسه دگزومارک به دلیل نبود لنز تله فوتو، از قابلیت زوم آیفون 11 آنچنان که باید و شاید راضی نیستند.

همچنین زمانی که صحبت از فیلم برداری به میان می‌آید، دگزومارک همان نتایج ارائه شده در قسمت عکاسی را مطرح کرده است. البته هنگام فیلم برداری و در صورت جابجایی یا در فضاهای داخلی، جلوه قابل توجهی وجود دارد که تعادل رنگ سفید، برخی مواقع باعث می‌شود تا میزان نوردهی محیط با مشکل مواجه شود.

با تمام این تفاسیر، می‌توانیم نسبت به آیفون 11 خوشبین‌تر شویم. چرا که امتیاز دوربین آن از نظر دگزومارک افزایش پیدا کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرش

۱۳۹۹/۹/۱۸
11 يا 11 Pro ؟