خانهاخبار
ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless Pro با ANC هیبریدی معرفی شد

ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless Pro با ANC هیبریدی معرفی شد

ایرباد بی‌سیم جدید ریزر از طراحی تو-گوشی استفاده می‌کند و با کمک میکروفن‌های داخلی و خارجی قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی را فراهم می‌سازد.
۱۳۹۹/۹/۱۶

ریزر از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با نام Razer Hammerhead True Wireless Pro رونمایی کرد. این دستگاه نسبت به نسل قبلی بهینه‌سازی‌هایی داشته و حالا از میکروفن بهتر، طراحی تو-گوشی، کنترل‌های لمسی قابل پیکربندی، کیس شارژر جدید و باتری بهتر بهره می‌برد.

از آن‌جایی که این دستگاه طراحی تو-گوشی دارد، احتمالا اکثر مردم راحت‌تر می‌توانند از آن استفاده کنند چون ریزر ۷ بالشتک با اندازه‌ها و جنس‌های مختلف را همراه این دستگاه ارائه می‌کند تا هر کسی متناسب با نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. این بالشتک‌ها شامل سه اندازه سیلیکونی نرم، سه اندازه سیلیکونی معمولی و یک اندازه از نوع Comply Foam است.

image

یکی از دلایل مهم استفاده از طراحی تو-گوشی ایجاد بستری برای استفاده از قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی است. ایرباد جدید ریزر درست مثل هدفون Razer Opus چند میکروفن داخلی و خارجی دارد که صدای ورودی به دستگاه و صدای پیرامون آن را آنالیز می‌کند. این قابلیت در کنار حذف نویز غیرفعالی که به‌واسطه بالشتک‌های داخل گوش فراهم می‌شود تجربه شنیداری کاربر را ارتقا می‌بخشد. ریزر همچنین قابلیتی را در اپلیکیشن خود قرار داده که با پخش صدایی آزمایشی به شما می‌گوید که بالشتک مناسب را انتخاب کرده‌اید یا خیر.

ایرباد Hammerhead True Wireless Pro گواهی THX دارد و با درایورهای ۱۰ میلی‌متری خود صدای جذابی را ارائه می‌کند. البته اندازه درایورها نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر شده تا سخت‌افزارهای حذف نویز به دستگاه اضافه شود، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که کیفیت صدا کمتر نشده باشد.

image

ایرباد جدید ریزر درست مثل نسل قبلی از حالت تاخیر پایین در هنگام بازی پشتیبانی می‌کند. این حالت تاخیر صدایی که از طریق بلوتوث ۵.۱ می‌گذرد را به ۶۰ میلی‌ثانیه می‌رساند. کیس شارژر نسخه جدید همرهد با یک بار شارژ تا ۲۰ ساعت انرژی خواهد داشت. خود گوشی‌ها هم با هر شارژ ۴ ساعت کار می‌کنند. البته اگر از حذف نویز فعال استفاده کنید این زمان کمتر می‌شود.

تنها قابلیتی که جای خالی آن در این ایرباد دیده می‌شود شارژ بی‌سیم است. کیس حاضر از درگاه USB-C استفاده می‌کند ولی نمی‌توانید آن را با کمک شارژر معکوس روی موبایل‌های سازگار شارژ کنید. Hammerhead True Wireless Pro با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمان

۱۳۹۹/۹/۱۶
??wireless headphone faghat Jaybird Vista