خانهاخبار
گوشی F62 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 9825 معرفی می‌شود

گوشی F62 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 9825 معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی‌های میان رده جدیدی از سری تازه تاسیس F عرضه کند و بیش از پیش بر بازار گوشی‌های میان رده مسلط شود.
۱۳۹۹/۹/۱۵
پیش‌تر در ماه اکتبر سال جاری، سامسونگ گوشی F41 را در کشور هند عرضه کرد. این گوشی با توجه به مشخصاتش در دسته محصولات مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. این گوشی اولین محصول از سری اختصاصی F سامسونگ محسوب می‌شود. اکنون اخبار به دست رسیده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد گوشی جدیدی از این سری را با نام گلکسی F62 عرضه کند. این گوشی همچنین پیش‌تر در دیتابیس بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود.
طبق گزارشی که ایشان اگراوال، خبرچین سرشناس هندی منتشر کرده، بزرگترین سازنده گوشی‌های موبایل در حال کار بر روی محصول جدیدی است که با شماره مدل SM-E625F شناخته می‌شود. از قرار معلوم انتظار می‌رود این گوشی با نام گلکسی F62 معرفی شود.
با توجه به شماره مدل و نحوه نام‌گذاری آن در این سری، احتمال می‌رود که این گوشی از نظر عملکرد مشابه گلکسی M51 باشد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های این گوشی در دسترس نیست. اخیرا این گوشی در لیست بنچمارک قرار گرفت و به لطف آن،  اطلاعات اندکی درباره این گوشی به دست آمد.
زمانی که این خبر دست به دست در حال گسترش بود؛ خبرچینی دیگر به نام آبیشیک یداو لیست بنچمارکی را منتشر کرد که در آن گوشی مذکور سامسونگ درج شده است. طبق این بنچمارک، گوشی گلکسی F62 به پردازنده اگزینوس 9825 مجهز خواهد شد و در کنار آن ۶ گیگابایت حافظه رم اجرایی خواهد داشت.
علاوه بر این، سیستم عامل پیشفرض این گوشی اندروید ۱۱ خواهد بود که رابط کاربری One UI 3.0 بر روی آن قرار گرفته است. در رابطه با امتیازهای منتشر شده، گوشی گلکسی F62 توانست در بخش تک هسته‌ای به امتیاز ۷۶۳ دست یابد. همچنین در بخش چند هسته‌ای این گوشی توانست امتیاز ۱۹۵۲ را به ثبت برساند.
البته انتظار می‌رود طی روزهای آینده و تا پیش از معرفی رسمی آن، اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات و ظاهر این گوشی در فضای اینترنت منتشر شود. همچنین احتمال می‌رود این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)