خانهاخبار
کو: دو مکبوک پرو در سال 2021 و یک مکبوک ایر در سال 2022 با Mini LED به بازار می‌آیند

کو: دو مکبوک پرو در سال 2021 و یک مکبوک ایر در سال 2022 با Mini LED به بازار می‌آیند

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر مشهور و معتبر مسائل اپل، می‌گوید این شرکت در سال 2021 از دو مکبوک پرو کاملا جدید و در سال بعد از آن از یک مکبوک ایر جدید رونمایی می‌کند که هر سه محصول تراشه اپل سیلیکون و نمایشگر Mini LED خواهند داشت.
۱۳۹۹/۹/۱۵

بر اساس جدیدترین یادداشت تحلیل‌گر شرکت TFI Securities، اپل در نظر دارد تا دو مک‌بوک پرو بازطراحی شده را در سال ۲۰۲۱ و یک مک‌بوک ایر جدید را در سال ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini LED و تراشه اپل سیلیکون راهی بازار کند.

مینگ-چی کو توضیح می‌دهد که مدل‌های جدید مک‌بوک پرو از فرم فکتور کاملا جدیدی استفاده می‌کنند و در سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آیند. همچنین انتظار می‌رود که مک‌بوک ایر جدیدی با قیمت مناسب‌تر در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. هر سه دستگاه از تراشه اپل سیلیکون و نمایشگر Mini LED بهره خواهند برد. این تحلیل‌گر همچنین باور دارد که اپل می‌تواند با استفاده از تراشه‌های اپل سیلیکون که هزینه تولید بسیار کمتری نسبت به تراشه‌های اینتل دارند، هزینه بالای تولید نمایشگرهای Mini LED را جبران کند.

پیش‌بینی می‌شود که محصولات آتی اپل با پنل Mini LED فروشی بالاتر از انتظارات داشته باشند. اپل وعده داده که در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۲ تا ۱۲ میلیون دستگاه مجهز به Mini LED بفروشد و این رقم را در سال ۲۰۲۲ به ۲۵ تا ۲۸ میلیون برساند. افزایش انتظارات از فروش محصولات Mini LED به خاطر کاهش تدریجی هزینه‌های تولید و تطبیق بیشتر بازار با این دستگاه‌هاست.

مک‌بوک‌ها به‌عنوان مهم‌ترین عامل محرک فروش پنل‌های Mini LED شناخته می‌شوند چون قرار است زودتر از آیپدهای Mini LED به بازار بیایند. کو قبلا گفته بود که در نیمه نخست ۲۰۲۱ حداقل یک مدل جدید از آیپد با نمایشگر Mini LED معرفی خواهد شد.

مینگ-چی کو با نگاه خوش‌بینانه پیش‌بینی می‌کند که فروش مک‌بوک‌ها به کمک تراشه‌های اپل سیلیکون و طراحی‌های جدید حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته و سالانه به رقم ۳۵ میلیون دستگاه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)