خانهاخبار
رندر باکیفیت گلکسی بادز پرو طراحی دستگاه و کیس آن را نشان داد

رندر باکیفیت گلکسی بادز پرو طراحی دستگاه و کیس آن را نشان داد

افشاگر معروف، ایوان بلس، با انتشار دو تصویر از طراحی هدفون بی‌سیم بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی بادز پرو و کیس شارژر آن پرده برداشت.
۱۳۹۹/۹/۱۵

پیش‌تر گزارش شده بود که سامسونگ روی جانشینی برای گلکسی بادز پلاس کار می‌کند و نام این دستگاه گلکسی بادز پرو خواهد بود. این ایرباد بی‌سیم که احتمالا با سری گلکسی اس ۲۱ از راه می‌رسد از نظر طراحی تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی نداشته و حالا در رندرهای جدید می‌توانیم این موضوع را ببینیم.

گلکسی بادز پرو شبیه بادز پلاس است و از طراحی تو-گوشی بهره می‌برد. کیس شارژر این دستگاه شبیه گلکسی بادز لایو شده و باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد که دقیقا برابر بادز لایو است. در گزارش‌ها گفته شده بود که گلکسی بادز پرو می‌تواند قابلیت حذف نویز فعال (ANC) داشته باشد تا با کمک بالشتک سیلیکونی این قابلیت را بهتر از بادز لایو ارائه کند.

منبع انتشار رندرهای امروز مدعی است که بادز پرو نه به جای بادز پلاس بلکه در کنار آن فروخته خواهد شد، با این حال قیمت بادز پلاس کمتر می‌شود. متاسفانه فعلا اطلاعاتی پیرامون قیمت این محصول در دسترس نیست. بادز پرو می‌تواند به‌صورت رایگان برای کسانی که سری گلکسی اس ۲۱ را پیش‌خرید می‌کنند عرضه شود ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم نگاهی سامسونگ چه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)