خانهاخبار
معرفی گوشی آنر V40 تا ژانویه سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

معرفی گوشی آنر V40 تا ژانویه سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

با جدایی شرکت آنر از هواوی، این کمپانی چینی قصد دارد در مسیر جدیدی قدم بردارد و برای پیشبرد برنامه‌های آتی خود باید یک سری تغییرات را ایجاد نماید.
۱۳۹۹/۹/۱۴
یک خبرچین معتبر که در زمینه اخبار مربوط به گوشی‌های هواوی فعالیت می‌کند، اخیرا مطالبی در رابطه با برنامه‌های آتی شرکت آنر منتشر کرده است. اخباری که وی انتشار داده درباره سری V40 شرکت آنر است و چندان به مذاق طرفداران نیست. تحریم‌های جدید آمریکا موجب شده هواوی نتواند از پردازنده‌های ساخت مدیاتک و کوالکام در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند و از این نظر دولت آمریکا به هدف خود رسیده است.
معمولا هواوی پرچمداران سری Honor v را در پایان هر سال میلادی معرفی می‌کند و در اوایل هر سال میلادی نسخه بین‌المللی این سری محصولات بدون پسوند V در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. برای مثال هواوی از همین فرمول برای عرضه گوشی‌های Honor v30 و Honor 30 استفاده کرده بود. هرچند این بار به نظر می‌رسد که زمان‌بندی هواوی تغییر کرده است. گوشی Honor V40 در این ماه معرفی نخواهد شد و رونمایی از آن به تاریخی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ واگذار می‌شود. این گوشی‌ها توسط هواوی ساخته خواهند شد و بنا بر گفته‌های یک خبرچین معتبر، این گوشی در بخش دوربین از فناوری زوم پیشرفته‌ای بهره خواهد برد( گوشی Honor V40 ممکن است تبدیل به اولین محصول آنر بشود که از قابلیت سوپر زوم استفاده می‌کند).
در رابطه با شرکت هواوی تنها اخبار که موجود است مربوط به گوشی پرچمدار P50 می‌شود و طبق سخنان این خبرچین، دیگر خبری از سری Mate 50 نخواهد بود. زیرا هواوی قصد دارد معدود پردازنده‌های موجود خود را برای گوشی P50 کنار بگذارد. به احتمال زیاد این شرکت قصد داشت از پردازنده Kirin 9000 در هر دو گوشی استفاده کند اما با توجه به مشکل کمبود پردازنده که این شرکت با آن مواجه است؛ مجبور شده میان این دو سری از پرچمداران خود یکی را انتخاب کند. از آنجایی که گوشی Mate 40 به تازگی عرضه شده و هنوز قدرت لازم برای رقابت را در توان دارد؛ منطقی است شرکت هواوی پردازنده‌های کیرین ۹۰۰۰ موجود در انبارهای خود را به گوشی P50 اختصاص دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)