خانهاخبار
رندر 360 درجه‌ای و ابعاد گلکسی S21 پلاس لو رفت

رندر 360 درجه‌ای و ابعاد گلکسی S21 پلاس لو رفت

عضو وسطی سری گلکسی اس 21 این بار با ابعادی بزرگ‌تر از قبل از راه می‌رسد و حالا به رندرهایی از زوایای مختلف آن دست پیدا کرده‌ایم.
۱۳۹۹/۹/۱۱

به دنبال انتشار رندرهای اعضای خانواده گلکسی اس ۲۱ در هفته‌های گذشته، حالا رندرهای بیشتری از عضو وسطی این خانواده یعنی گلکسی اس ۲۱ پلاس منتشر شده که این تلفن هوشمند را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد. منبع انتشار این رندرها می‌گوید آن‌ها را بر اساس مشخصات کارخانه طراحی کرده و مدعی است که ابعاد گلکسی اس ۲۱ پلاس برابر ۱۶۱.۵۵ در ۷۵.۶ در ۷.۸۶ میلی‌متر است.

علاوه بر تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، ویدیویی ۳۶۰ درجه‌ای از رندر گلکسی اس ۲۱ پلاس هم منتشر شده که دورتادور این پرچمدار قدرتمند را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۱ پلاس با این ابعاد نسبت نسل قبل که ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۳.۷ در ۷.۸ میلی‌متری داشت به طرز محسوسی بزرگ‌تر خواهد بود. این دستگاه در واقع بیشتر به گلکسی اس ۲۰ الترا 5G با ابعاد ۱۶۶.۹ در ۷۶ در ۸.۸ میلی‌متر شباهت پیدا کرده است. اندازه حاضر با شایعه‌ای مطابقت دارد که در آن به استفاده از نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی استفاده شده بود. گلکسی اس ۲۰ پلاس پارسال از نمایشگر ۶.۷ اینچی استفاده می‌کرد.

قاب عقب این دستگاه مشابه رندرهای قبلی تغییراتی داشته تا ماژول دوربین را بهتر در قاب عقب تلفیق کند. خانواده گلکسی اس ۲۱ احتمالا در اواسط ماه ژانویه معرفی می‌شود و شاید تا اواخر همان ماه به بازار برسد. با این حال، در طولانی‌ترین حالت می‌توانیم در اوایل ماه فوریه به پرچمداران جدید سامسونگ دست پیدا کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Hamed roshanghias

۱۳۹۹/۹/۱۳
به نظرم بهترین کاری کردن اینه که اج خمیده صفحه رو برداشتن تا بشه راحت تر گلس انداخت و اینکه در برابر ضربات اسیب پذیری رو پایین تر بیارن..... البته من بیشتر مشتاق دیدن قدرت واقعی اگزینوس 20100 هستم ببینم چه مانوری می تونه بده..... یکی از دوستامون این پایین خبر نداره خود تراشه جدید کوالکامو سامسونگ زده.... و چالش اضافه کردن قلم و اعلام رسمی حذف سری نوت می تونه جنجالی ترین خبر دنیای تکنولوژی موبایل باشه.....علاوه بر این ها قیمتم هم یکی از مهم های خبریه.... بعد از قیمت گذاری سری نوت 20....

Sz

۱۳۹۹/۹/۱۲
چرا ایج نیست؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۱۱
خوشگله?? فقط حیف که به ما اگزینوس میدن?
انگار که بنز سوار بشی ولی موتورش از تولیدات سایپا باشه?