خانهاخبار
گوشی Realme Ace از پردازنده Snapdragon 875 بهره خواهد برد

گوشی Realme Ace از پردازنده Snapdragon 875 بهره خواهد برد

شرکت Realme یکی از زیرمجموعه‌های اوپو محسوب می‌شود. این شرکت اکنون قرار است سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را به اختیار خود در آورد.
۱۳۹۹/۹/۱۲

شرکت Realme ممکن است در حال توسعه سری جدیدی از گوشی‌های پرچمدار باشد. به احتمال بسیار شرکت Realme این برند جدید را از شرکت مادر یعنی اوپو قرض خواهد گرفت. طبق خبر جدیدی که اخیرا منتشر شده، سری Ace شرکت اوپو که خود بخشی از سری Reno محسوب می‌شود، قرار است به زودی به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد و در حال انتقال به شرکت Realme است. Realme قصد دارد این گوشی پرچمدار را همراه با پردازنده آتی Snapdragon 875 معرفی کند. همچنین این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۵ واتی ULTRA Dart Charge برخوردار خواهد بود.
تمام این شایعه‌ها زمانی آغاز شد که سری Reno 5 در حال عرضه به بازار بود. شرکت Oppo در حال کار بر روی ACE 3 بود و قصد داشت آن را در نیمه دوم سال جاری عرضه کند. گوشی Ace 2 در ماه آوریل سال جاری در چین عرضه شد و گوشی Ace 3 می‌توانست جایگزین این گوشی بشود. پیش‌تر گوشی‌های Ace به سری Reno تعلق داشتند اما اوپو تصمیم گرفت این گوشی‌ها را تبدیل به یک سری جدید و مستقل بکند. با این حال همه‌چیز در رابطه با گوشی Ace 3 مقدار پیچیده شده است. شرکت اوپو ممکن این است این گوشی را جایگزین گوشی آتی Reno 5 pro plus بکند. گوشی Reno 5 Pro plus قرار است از پردازنده Snapdragon 865 بهره ببرد.
با این حال اکنون این برند در دستان شرکت Realme قرار گرفته است و طبق سایه‌ها، شاسی این گوشی بسیار ظریف خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز پردازنده snapdragon 875 خواهد بود که از نظر عملکرد گوشی ACE 3 را قابل قیاس با دیگر پرچمداران خواهد کرد. این گوشی همچنین از تکنولوژی شارژ سریع بهره خواهد برد اما خروجی آن هنوز مشخص نشده است. احتمال می‌رود که Realme در گوشی Ace 3 از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۵ واتی ULTRA DART Charge استفاده کند. به وسیله این تکنولوژی گوشی مذکور در عرض ۲۰ دقیقه شارژ خواهد شد. شرکت Realme در حال حاضر تکنولوژی شارژ سریع ۶۵ واتی را برای گوشی میان رده Nazro 20 pro به ارمغان آورده است در حالی که دیگر شرکت‌ها گوشی‌های خود با چنین تکنولوژی را با قیمتی گران‌تر به فروش می‌رسانند. بنابراین چندان عجیب نیست اگر شرکت Realme تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۵ واتی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. 

image



معرفی سری Ace توسط شرکت Realme، علامت سوالی در رابطه با آینده سری پرچمدار X ایجاد می‌کند. گوشی X50 Pro 5G جدیدترین پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود که در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار نتیجه تلاش و کوشش شرکت Realme در طی مدت اخیر را به نمایش می‌گذارد. این گوشی از پردازنده Snapdragon 865 استفاده می‌کند و برای خریداران تکنولوژی شارژ ۶۵ واتی و قابلیت 5G را فراهم می‌سازد. پیش‌تر شایعه‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت Realme گوشی پرچمدار X60 Pro را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. هرچند هیچگونه اطلاعاتی درباره این گوشی در دسترس قرار نگرفت. اکنون با جای‌گیری سری Ace در شرکت Realme، باید دید که چه پرچمداری جایگزین گوشی X50 Pro 5G می‌شود.
همچنین پیش‌تر وبسایت FCC کشور آمریکا برای دو گوشی شرکت Realme گواهینامه صادر کرد. این دو گوشی با شماره مدل‌های RMX3061 و RMX3063 شناخته می‌شوند. هر چند در لیست منتشر شده جزییاتی چندانی درج نشده بود اما نشان داد که این گوشی مرموز Realme از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر برخوردار است و همانند گوشی‌های Realme 7 و Realme 7 pro از جایگاه دوربین مستطیلی شکل بهره می‌برد. اما نکته جالب توجه در این لیست مربوط به دسته‌بندی این گوشی‌ها می‌شود و این دو را در لیست گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده قرار داده است.
طبق لیست منتشر شده، این گوشی از پهنای باند ۲.۴ گیگاهرتزی برای اتصال به وای فای استفاده می‌کند و این نشان می‌دهد که با یک گوشی میان رده طرف هستیم. بنابراین احتمال می‌رود این محصول از سری C شرکت Realme باشد. در حال حاضر سه مدل از سری C موجود است که با نام‌های C11، C15 و C13 به فروش می‌رسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)