خانهاخبار
رندرهای CAD گوشی هوشمند Galaxy A32 5G سامسونگ منتشر شد

رندرهای CAD گوشی هوشمند Galaxy A32 5G سامسونگ منتشر شد

امروز شاهد درز تصاویر رندر شده گلکسی A32 5G بودیم.
۱۳۹۹/۹/۱۲

هفته گذشته، رندرهای قاب اسمارت فون Galaxy A32 5G رسانه‌ای شد و به این ترتیب، زبان طراحی آن افشا گشت. اما امروز همزمان با درز تصاویر رندر شده از مدل CAD این محصول، شاهد ظاهر اصلی آن هستیم. این عکس‌ها توسط افشاگر معروف با نام OnLeaks منتشر شده است.

طبق اعلام وی، گوشی هوشمند گلکسی A32 5G به نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V مجهز خواهد بود. بدنه تخت پشت این محصول، از حالتی براق برخوردار خواهد بود و به نظر می‌رسد که جنس آن پلاستیک بوده و محفظه مرتبط با دوربین سه گانه نیز حدودا یک میلیمتر از سطح مقطع آن به سمت بیرون آمده است. سه لنز قرار گرفته در این محفظه با یک فلاش LED و یک سنسور ناشناخته همراه هستند.

 

ابعاد اسمارت فون Galaxy A32 5G به صورت 9.1 × 76.1 × 164.2 میلیمتر اعلام شده است و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز درون دکمه پاور که در سمت راست بدنه قرار گرفته، تعبیه شده است. دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به همراه درگاه ورودی سیم کارت در سمت چپ بدنه دیده می‌شوند. در قسمت پایین این محصول، درگاه USB-C را می‌بینیم که برای اتصال کابل شارژر در نظر گرفته شده و در کنار آن، اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار گرفته است.

 

متأسفانه منبع منتشر کننده این تصاویر، اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری نظیر پردازنده، رم و حافظه داخلی گلکسی A32 5G در اختیارمان نگذاشته است. اما از آن جا که تصاویر رندر شده این محصول منتشر شده است، لذا احتمالا کم کم به تاریخ رونمایی از آن نزدیک می‌شویم و به این ترتیب ظرف روزها یا هفته‌های آتی، اطلاعات دقیق و موثقی در مورد آن توسط رسانه‌ها یا افشاگران در دسترس‌مان قرار خواهد گرفت.

تا آن زمان، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ، چه مشخصاتی برای این محصول در نظر گرفته است و آیا Galaxy A32 5G می‌تواند در بازار پرتلاطم این روزهای گوشی‌های هوشمند، نامی برای خود دست و پا کند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)