خانهاخبار
مک‌بوک‌های بازطراحی شده‌ی اپل هم‌چنان از پردازنده‌ی اینتل بهره می‌برند

مک‌بوک‌های بازطراحی شده‌ی اپل هم‌چنان از پردازنده‌ی اینتل بهره می‌برند

افشاگر قابل اعتماد اپل می‌گوید مک‌بوک‌های باز طراحی شده همچنان از پردازنده‌های اینتل استفاده خواهند کرد
۱۳۹۹/۹/۱۱

تحلیلگر محصولات اپل یعنی مینگ چی کو براساس اطلاعات بدست آمده از زنجیره‌ی تامین اپل پیش بینی کرده که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ کوپرتینویی‌ها از طرح‌های جدیدی برای اپل واچ و مک‌بوک‌های اپل سیلیکون استفاده خواهند کرد.

image

در حالی که انتظار می‌رود اپل واچ جدید از ویژگی‌های نوآورانه مدیریت سلامت و طراحی جدید بهره ببرد، در نسخه‌ی جدید مک‌بوک ممکن است از نمایشگر مینی ال ای دی استفاده شود.

کو می‌گوید که مدل‌های جدید مک‌بوک اپل سیلیکون در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی معرفی می‌شوند و از طراحی جدیدی نیز برخوردار خواهند بود. کو قبلا گزارش داده بود که اپل ممکن است در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ی جدیدی مک‌بوک با نمایشگر مینی ال ای دی را عرضه کند که انتظار می‌رود از اپل سیلیکون در درون خود برخوردار باشد. کوپرتینویی‌ها اولین مک‌بوک مبتنی بر اپل سیلیکون را در ماه نوامبر و در رویداد «One More Thing» معرفی کردند.

پس از انتشار این گزارش، افشاگر معروف یعنی L0vetodream اعلام کرد که طراحی جدید محصولات مک‌بوک فقط برای اپل سیلیکون نخواهد بود. این نشان می‌دهد که اپل سال آینده مک‌بوک‌های جدیدی را که هنوز تراشه‌های اینتل را به عنوان مغز متفکر خود دارند عرضه خواهد کرد. اپل قبلا نیز اعلام کرده است که مهاجرت به پردازنده‌های اپل سیلیکون دو سال به طول مینجامد اما باتوجه به گذشته‌ی اپل تعجب برانگیز است اگر محصولات با طراحی جدید را با پردازنده‌های اینتل راهی بازار کند.

به نظر می‌رسد که مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون تا کنون جایگزین مک‌های اینتل شده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)