خانهاخبار
وان پلاس 9E عضو سوم خانواده بعدی پرچمداران وان پلاس خواهد بود

وان پلاس 9E عضو سوم خانواده بعدی پرچمداران وان پلاس خواهد بود

بر اساس گزارشی تازه به نظر می‌رسد که پرچمداران آتی وان پلاس شامل سه عضو هستند؛ یعنی علاوه بر وان پلاس 9 و 8 پرو دستگاه ارزان‌تری از راه می‌رسد تا کاربران بیشتری را به سمت این خانواده جذب کند.
۱۳۹۹/۹/۱۱

با تغییر در چرخه عرضه محصولات، انتشار رندرهای جذاب و تببین مسیری تازه برای حرکت، وان پلاس به‌دنبال تغییر شرایط برای سری وان پلاس ۹ است. حالا در جدیدترین گزارش گفته شده که خانواده بعدی پرچمداران این شرکت علاوه بر وان پلاس ۹ و ۹ پرو شامل عضو دیگری به‌نام وان پلاس 9E خواهد بود.

طبق اعلام افشاگر Max Jambor، وان پلاس در حال حاضر مشغول کار روی دستگاه سومی از خانواده وان پلاس ۹ است که در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. از این دستگاه که فعلا با اسم وان پلاس 9E معرفی شده هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست، ولی احتمالا عضوی ضعیف‌تر از دو عضو دیگر این خانواده خواهد بود که با قیمتی پایین‌تر به دست کاربران می‌رسد.

این افشاگر در صفحه شخصی خود در وب‌سایت Voice احتمال می‌دهد که وان پلاس 9E پاسخی در مقابل سامسونگ باشد تا این برند هم در تمامی رنج‌های قیمتی بازار یک دستگاه عرضه کند. با توجه به این‌که وان پلاس از تابستان امسال با سری وان پلاس نورد وارد بازار گوشی‌های اقتصادی شد، باید ببینیم که وان پلاس 9E چطور می‌تواند تمایز کافی را میان خود و محصولات بالادستی و پایین‌دستی‌اش ایجاد کند.

او مدعی است که وان پلاس 9E هم مثل سری نورد برخی از قابلیت‌ها و امکانات گوشی‌های پرچمدار را کنار می‌گذارد تا هزینه‌های پایین‌تری داشته باشد و با قیمت ارزان‌تری عرضه شود. از جمله این قابلیت‌ها احتمالا می‌توانیم به شارژ بی‌سیم و استاندارد ضدآب IP68 اشاره کنیم.

نظر شما درباره اضافه شدن عضوی تازه به خانواده پرچمداران وان پلاس چیست؟ آیا این دستگاه می‌توانید آن‌قدر جذاب باشد که کاربران بیشتری را به سمت گوشی‌های این برند جذب کند؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)