خانهاخبار
گوشی ZTE BLADE V2021 5G در تاریخ ۲ دسامبر معرفی می‌شود

گوشی ZTE BLADE V2021 5G در تاریخ ۲ دسامبر معرفی می‌شود

شرکت ZTE مدتی است که در زمینه تولید گوشی‌های میان‌رده کم کار شده اما اکنون می‌خواهد گوشی جدیدی را به بازار عرضه کند.
۱۳۹۹/۹/۱۱

شرکت ZTE قرار است در تاریخ ۲ دسامبر از گوشی Blade V2021 5G رونمایی کند. این خبر توسط یک فروشگاه خردفروشی آنلاین منتشر شده است. این گوشی از دوربینی سه‌گانه برخوردار خواهد شد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل وضوح دارد. علاوه بر این برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به همراه ظاهر این گوشی در این فروشگاه مشاهده شده است. گوشی ZTE BLADE V2021 5G در سه رنگ عرضه خواهد شد و طبق لیست فروشنده، این گوشی از هم‌اکنون قابل پیش خرید است. این گوشی از صفحه نمایش مجهز به ناچ بهره‌ می‌برد، همچنین ضخامت گوشی بسیار کم و در عوض مقداری پهن است.
فروشگاهی که این خبر را منتشر کرده در کشور چین مستقر است و JD نام دارد. این فروشگاه گوشی را برای پیش فروش آماده کرده است و در سه رنگ آبی فانتزی، طوسی فضایی و نقره‌ای فضایی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین بیان شده که برای عرضه این گوشی یک مراسم برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این گوشی به صورت جهانی عرضه می‌شود یا اینکه تنها در چند منطقه به فروش می‌رسد.
این گوشی از دوربینی سه گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم آن f/1.79 است. سنسور دوم ۸ مگاپیکسل وضوح دارد و به منظور ثبت تصاویر اولترا واید به کار گرفته می‌شود و زوایه آن تا ۱۲۰ درجه افزایش پیدا می‌کند. همچنین گشودگی دیافراگم آن f/2.2 است. دوربین سوم با وضوح ۲ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق به کار می‌رود. این سه سنسور به صورت چینیش عمودی قرار گرفته‌اند و فلش نور در کنار آن‌ها جای گرفته است. همچنین رنگ جایگاه دوربین با پنل پشتی دستگاه یکسان است.
در بخش جلویی گوشی ZTE BLADE V2021 5G یک دوربین سلفی وجود دارد که در ناچ این گوشی جای گرفته است. حاشیه‌ها در اطراف و بالای گوشی بسیار باریک هستند اما بخش پایین صفحه نمایش مقداری ضخامت دارند. اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. این گوشی همچنین از رادیو FM پشتیبانی می‌کند. این گوشی از قابلیت‌های دیگری همچون ژیروسکوپ، سنسور تشخیص چهره، قطب‌نما و سنسور تنظیم نور برخوردار است. همانطور که از نام گوشی ZTE BLADE V2021 5G پیداست، این گوشی توانایی پشتیبانی از فناوری 5G را دارد و در کنار آن از صدای DTS پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)