خانهاخبار
اپل واچ سری ۷ از ویژگی‌های مبتکرانه‌ی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است

اپل واچ سری ۷ از ویژگی‌های مبتکرانه‌ی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است

اینسایدر می‌گوید اپل واچ سری ۷ دارای ویژگی‌های مبتکرانه و طراحی پیشرفته‌ای است
۱۳۹۹/۹/۱۱

مینگ چی کو تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل، اعلام کرده که نسل بعدی اپل واچ به‌روزرسانی‌های بزرگی چه در داخل و چه در خارج خواهد داشت. انتظار می‌رود ساعت هوشمند بعدی اپل در پاییز سال بعد معرفی شود.

در یادداشت جدیدی که جو روسینگول در مک‌ رومر مشاهده کرده، کو اشاره می‌کند که سال ۲۰۲۱ سال بزرگی برای اپل واج خواهد بود. به نظر می‌رسد که فروش اپل واچ فعلی یعنی سری ۶ و مدل غافلگیر کننده‌ی میان رده‌ی SE، موفق بوده است و بنابراین سال آینده برای ساعت هوشمند اپل بسیار متفاوت خواهد بود. سه سال اول برای اپل واچ یکسان طی شد و همگی از طراحی مشابهی برخوردار بودند. ساعت اول اپل در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و به دنبال آن سری ۲ در سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه شد وسپس نوبت به سری ۳ رسید که در سال ۲۰۱۷ به بازارها راه پیدا کند.

image

سری ۴ با تغییراتی همراه شد و نمایشگر آن از ۴۲ به ۴۴میلی‌متر رسید و حاشیه‌های صفحه نمایش کاهش پیدا کرد. این طراحی برای نسل ۵ و ۶ که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ عرضه شدند حفظ شد و البته در اپل واچ SE نیز ادامه یافته است. پس طراحی جدید ساعت هوشمند اپل برای سال بعد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. کو می گوید که تغییر بزرگی در ظاهر و باطن این ساعت ایجاد خواهد شد

اپل واچ‌های جدید که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند از عملکرد نوآورانه مدیریت سلامت و بهبود در طراحی ظاهری بهره می‌برند.

همه‌ی این قابلیت‌ها بسیار هیجان انگیز هستند اما اشاره به ویژگی‌های مدیریت سلامت جذاب‌تر از همیشه است. جای تعجب نیست چراکه اپل از روز اول به طور مداوم توانایی‌های پایش سلامتی و تناسب اندام اپل وچ را افزایش داده است. ویژگی‌های جدید امسال اضافه کردن رهیابی خواب، تایمر شستن دست و اندازه ‌گیری اکسیژن سطح خون که البته فقط در سری ۶ موجود است.

image

شایعاتی از وجود اندازه گیری قند خون به گوش می‌رسد که البته بعید به نظر می‌رسد این قابلیت برای سال ۲۰۲۱ آماده‌ی عرضه باشد. اما سایر عناصر مانند پیش‌بینی اختلال وحشت زدگی یا حتی شناسایی علائم کووید-۱۹، می‌تواند بخشی از به‌روزرسانی اپل واچ بعدی باشد.

کو پیش‌بینی می‌کند که نسل بعدی در پاییز سال ۲۰۲۱ معرفی شود. سال بعد می‌تواند برای ظرفداران اپل واچ بسیار هیجان انگیز باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۹/۱۱
هعععععععی روزگار