خانهاخبار
گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ در رنگی جدید ظاهر شدند

گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ در رنگی جدید ظاهر شدند

رنگی جدید به خط تولید دو محصول سامسونگ اضافه شد.
۱۳۹۹/۹/۱۱

مسئولان سامسونگ برای القای جذابیت بیشتر به دو محصول خود و در راستای افزایش فروش آن‌ها در تعطیلات سال جدید، تصمیم گرفته‌اند تا گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ را با رنگی جدید عرضه نمایند. به این ترتیب Galaxy Note 20 با رنگ Mystic Red و گلکسی زد فلیپ با رنگ Mystic White در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

هر دو محصول یاد شده هم اینک، به صورت آنلاین موجود بوده و در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. بد نیست بدانید که از لحاظ قیمت، آن‌ها تفاوتی با نسخه اصلی نخواهند داشت.

رنگ میستیک رد (Mystic Red) نوت 20 فوق العاده جذاب به نظر می‌رسد. این محصول با نمایشگر فوق‌العاده، دوربین‌هایی جذاب و از همه مهم‌تر، پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) یکی از انتخاب‌های خوب برای علاقمندان به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار به حساب می‌آید. البته کاربران حرفه‌ای اسمارت فون‌ها احتمالا به دلیل عدم پشتیبانی از نرخ رفرش 90 یا 120 هرتزی و عدم پشتیبانی از امکان ارتقاء حافظه آنچنان تمایلی برای خرید این محصول از خود نشان ندهند. البته در مقایسه با گلکسی نوت 20 اولترا و قیمت بالای آن، می‌توان از نوت 20 به عنوان یک گوشی هوشمند خوش قیمت یاد کرد.

image

 

گلکسی زد فلیپ 5G نیز در مقایسه با نسل پیشین خود، یک پیشرفت قابل ملاحظه به حساب می‌آید. بهره مندی از فناوری نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) یکی از محاسن آن به حساب می‌آمد. اما تعویض تراشه آن و جایگزین شدن این قطعه سخت‌افزاری با اسنپدراگون 865 پلاس، یک ارتقاء سخت افزاری تمام و عیار محسوب می‌شود که توانایی پردازش و سرعت نقل و انتقال اطلاعات و اجرای اپلیکیشن‌ها را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. این محصول به تازگی با رنگ سفید روانه بازار شده است که در صورت تمایل، می‌توانید آن را به صورت آنلاین سفارش داده یا از فروشگاه‌ها به صورت فیزیکی خریداری کنید.

کدام یک از این دو رنگ جدید، توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)