خانهاخبار
گوشی هوشمند Oppo Reno 5 Pro 5G پیش از معرفی رویت شد

گوشی هوشمند Oppo Reno 5 Pro 5G پیش از معرفی رویت شد

تصویر محصولی جدید از کمپانی اوپو امروز منتشر شد.
۱۳۹۹/۹/۱۰

دو اسمارت فون جدید شرکت OPPO با شماره ساخت‌های PDSM00 و PDST00 به تازگی در دیتابیس TENNA رویت شدند. به نظر می‌رسد که این دو مورد به دو ورژن مختلف از اسمارت فون رنو 5 پرو 5G مرتبط باشد. به این ترتیب می‌دانیم که دو نسخه متفاوت از این گوشی هوشمند تولید خواهد شد. چرا که آن‌ها توانسته‌اند تا دو گواهی تأیید مختلف در خصوص HDR10+ را دریافت نمایند که تفاوت آن‌ها را یادآور می‌شود.

image

 

متأسفانه در وب سایت این موسسه، اثری از مشخصات فنی اسمارت فون Reno 5 Pro 5G دیده نمی‌شود. اما به لطف دیتابیس TENNA می‌دانیم که این محصول به نمایشگر 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی مجهز است.

این تلفن هوشمند به صورت کلی به 5 دوربین مجهز خواهد بود که لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش خواهد کرد و در پشت بدنه، شاهد لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دو لنز 8 و 2 مگاپیکسلی خواهیم بود.

 

شایان ذکر است که گوشی هوشمند رنو 5 پرو 5G چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ با تراشه دیمنسیتی 1000 پلاس و هشت گیگابایت رم رویت شد. طبق اطلاعات بنچمارک یاد شده، این محصول به صورت پیش فرض به نسخه یازدهم از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری colorOS 11 مجهز خواهد بود.

پیش بینی می‌شود که Reno 5 Pro 5G در کنار نسخه معمول که به تراشه دیمنسیتی 800U مجهز خواهد بود، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. متأسفانه در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای رونمایی از این دو محصول عنوان نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان کمپانی اوپو، چه زمانی را برای معرفی این دو اسمارت فون در نظر گرفته‌اند و همچنین از طرف دیگر، باید ببینیم چه استقبالی از آن‌ها به عمل خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)