خانهاخبار
شزم اشتراک پنج ماهه اپل موزیک هدیه می‌‌دهد

شزم اشتراک پنج ماهه اپل موزیک هدیه می‌‌دهد

اپل قصد دارد تا کاربران سیستم عامل آی او اس را سورپرایز کند.
۱۳۹۹/۹/۹

سال گذشته کوپرتینویی‌ها در ایام کریسمس، اشتراک شش ماهه اپل موزیک را به کاربران خود هدیه دادند. امسال نیز به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی مجددا تکرار خواهد شد. اما میزان آن یک ماه کاهش یافته و به پنج ماه رسیده است.

بد نیست بدانید که در حال حاضر، اپل موزیک اشتراک رایگان یک ماهه برای کاربران جدید را در نظر گرفته است. اما حالا با پنج برابر شدن مدت زمان این اشتراک رایگان، مسلما تعداد زیادی از کاربران از این وضعیت خوشحال خواهند شد. روش دریافت این اشتراک رایگان پنج ماهه، دقیقا به همان صورت است که در سال 2019 بود.

تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، این است که اپلیکیشن شزم را برای آیفون یا آیپد دانلود کرده و پس از آن، یک موزیک را پخش کرده و به وسیله این اپلیکیشن،‌ خواننده و نام موزیک را شناسایی کنند. زمانی که چنین کاری انجام شود،‌ آپشنی برای پخش موزیک یاد شده توسط اپل موزیک روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود.

image

 

با لمس این گزینه، اشتراک پنج ماهه اپل موزیک برای شما به صورت رایگان فعال خواهد شد و می‌توانید در این مدت از آن استفاده نمایید. طبق اعلام برخی از کاربران، بنر مربوط به افزایش زمان Trial اشتراک اپل موزیک در تنظیمات اپلیکیشن شزم نیز دیده می‌شود.

اپل این قابلیت را در صفحه اپلیکیشن شزم در اپ استور مورد تأیید قرار داده و اعلام کرده است که ویژگی یاد شده در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا و کانادا در دسترس قرار گرفته است. این پیشنهاد هیجان انگیز تا تاریخ 17 ژانویه مصادف با بیست و هشتم دی ماه اعتبار خواهد داشت.

اپلیکیشن شزم را می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرده و مراحل یاد شده را برای فعال شدن اشتراک پنج ماهه اپل موزیک انجام دهید. اگر موفق به دریافت اشتراک پنج ماهه اپل موزیک شده‌اید، تجربیات خود در این مورد را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Sina_H

۱۳۹۹/۹/۱۱
سلام.....یادش بخیر چنسال پیش Shazam رایگان و بدون تحریم و محدودیت در اختیارمون بود...باهاش خیلی حال میکردیم....الان که دیگه با وی‌پی‌ان هم کار نمیکنه برامون.....با تشکر از اپل

آرمان

۱۳۹۹/۹/۱۰
شما اول یه راهکار بدین که چطوری شزم را روی گوشی آیفون فعال کنیم بعد بریم سراغ بقیش