خانهاخبار
Forza Horizon 5 به زودی از راه می‌رسد

Forza Horizon 5 به زودی از راه می‌رسد

نسخه جدید بازی فورزا هورایزن در آینده نزدیک وارد دنیای گیمینگ می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۹

با وجود این که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس پس از کش و قوس‌های فراوان چندی پیش به صورت رسمی معرفی شدند، اما تا زمانی که نسخه جدید بازی Forza معرفی و وارد دنیای گیمینگ نشود، این کنسول‌ها یک قطعه گم شده با خود به همراه خواهند داشت.

اگر مطلع باشید، مایکروسافت به تازگی بازی Forza Motorsport را معرفی کرده است. اما متأسفانه آن چنان که باید و شاید، از این عنوان استقبال به عمل نیامد. حالا آقای Jeff Grubb یکی از افراد شناخته شده در پادکست Xbox Empire به این موضوع اشاره کرد که نسخه جدید بازی فورزا با نام Forza Horizon 5 به زودی و پیش از عرضه ورژن جدید فورزا موتور اسپورت معرفی خواهد شد. البته این اتفاق کمی عجیب به نظر می‌رسد. چرا که همواره بازی فورزا موتور اسپورت پیش از نسخه هورایزن معرفی شده و این بار، همه چیز فرق خواهد کرد.

image

 

به این ترتیب Forza Horzion 5 پیش از Forza Motorsport 8 رونمایی می‌شود و به این ترتیب، شوک کوتاه مدتی به علاقمندان دنیای گیم وارد خواهد شد. شرکت بازی سازی Playground Games به عنوان سازنده بازی فورزا هورایزن، در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و با اضافه کردن حالت Fable و افکت‌های جذاب و شگفت انگیز آن، جان تازه‌ای به این بازی بخشیده‌اند.

بازی فورزا هورایزن در سال‌های جاری توانسته محبوبیت خاصی برای خود دست و پا کرده و در این زمینه، از فورزا موتور اسپورت پیشی گرفته است. مایکروسافت می‌تواند بیش از پیش بر اهمیت فورزا هورایزن بیافزاید، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Forza Motorsport 8 نیز می‌تواند مسیری موفق برای خود به وجود آورد یا مانند نسخه‌های پیشین، شاهد روند نزولی آن خواهیم بود.

شما به عنوان یکی از علاقمندان دنیای گیمینگ، کدام یک از عناوین یاد شده را بیشتر می‌پسندید؟ Forza Horizon برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است یا Forza Motorsport؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)