خانهاخبار
سامسونگ مشغول کار بر روی دیوایس‌های 3تا و رول‌شونده است

سامسونگ مشغول کار بر روی دیوایس‌های 3تا و رول‌شونده است

سامسونگ به‌صورت غیرمستقیم از دو دیوایسی که قرار است در آینده وارد میدان رقابت شوند پرده برداشت. در وبلاگ سامسونگ دیسپلی، این کمپانی دو طرح منتشر کرده است که بر اساس آن دو دیوایس جدید که احتمالاً در سال‌های نزدیک رونمایی خواهند شد مشاهده می‌شوند.
۱۳۹۹/۹/۹

 

در اولین تصویر، دیوایسی نمایش داده‌شده است که نمایشگر آن 3 بار تا می‌شود و یادآور گلکسی فولد است. این طرح جدید نیاز فولد به نمایشگر بیرونی را حذف می‌کند چراکه تای سوم روی دیوایس قرار می‌گیرد. لوگوی کوچکی در پایین طرح قرار دارد که نام "Samsung OLED" را نشان می‌دهد.

image

 

طرح بعدی یک نمایشگر رول‌شونده را به تصویر می‌کشد چنانکه نمایشگر از یک لوله خارج می‌شود.

image

 

این کانسپت از نمایشگر رول‌شونده که ردپای کوچکی از خود برجای می‌گذارد بسیار جذاب است اما ظاهراً محدودیتی وجود دارد و آن اینکه این نمایشگر ظریف تنها امکان استفاده بر روی یک میز کار دارد. آنچه در اینجا بیشتر از هر چیزی جلب‌توجه می‌کند "قابل‌حمل بودن" دیوایس است که جای بسیار اندکی اشغال می‌کند تا نحوه استفاده از آن.

اگرچه سامسونگ صراحتاً اعلام نکرده است که آیا قصد تولید چنین دیوایس‌هایی را دارد اما در حال متصور کردن این ایده است که Samsung Display قادر به تولید پنل‌های موردنیاز این دیوایس‌ها است.

یکی از این دو دستگاه احتمال دارد که زودتر روانه بازار شود. پیش از این یکی از منابع خبری پتنت نمایشگر 3تا را در ماک‌آپ به نمایش درآورده بود. این دیوایس 3تا مجهز به یک کیبورد است که از کناره به بیرون می‌لغزد و می‌تواند در موقعیت‌های متفاوت مورداستفاده قرار گیرد.

image

 

اینکه شرکت‌های سازنده درصدد هستند تا قالب‌های تولیدی گوشی‌های هوشمند را تغییر دهند و نوآوری‌های سخت‌افزاری را وارد عصر جدیدی بکنند هر علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی را هیجان‌زده می‌کند.

 

آیا همراهان جی‌اس‌ام تمایل دارند از دیوایس‌های نمایش داده استفاده کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)