خانهاخبار
تاریخ عرضه گوشی Nokia 9.3 Pureview دوباره به تاخیر افتاد

تاریخ عرضه گوشی Nokia 9.3 Pureview دوباره به تاخیر افتاد

مدتی زمانی است که شرکت نوکیا هیچ گوشی پرچمداری معرفی نکرده است و اکنون به نظر می‌رسد که پرچمدار آتی نوکیا به زودی وارد بازار نخواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۸

به نظر می‌رسد که زمان عرضه گوشی Nokia 9.3 Pureview دوباره به تاخیر افتاده است. اکنون طبق خبر جدید به نظر می‌رسد که گوشی پرچمدار آتی نوکیا در نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. چیزی که می‌تواند طرفداران نوکیا را ناامید کند مربوط به عدم ارائه تاریخ دقیق عرضه توسط نوکیا است. بنابر شایعه‌هایی که منتشر شده، شرکت فنلاندی HMD GLOBAL که مالک اصلی نوکیا محسوب می‌شود؛ در حال مذاکره با شرکت کوالکام است تا با آن همکاری کند و نتیجه این همکاری منجر به استفاده گوشی Nokia 9.3 pureview از پردازنده جدید Snapdragon 875 بشود.
طبق توییتی که در انجمن نوکیا منتشر شد، گوشی Nokia 9.3 pureview قرار نیست در ماه نوامبر عرضه شود و در عوض شرکت تصمیم گرفته پرچمدار آتی خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه کند. البته همانطور که انتظار می‌رفت در این توییت نشانه‌ای از جزییات نیست و تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی ذکر نشده است.
در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، هنوز اطلاعات چندانی در دسترس علاقمندان و خبرنگاران قرار نگرفته است. در اخبار که پیش‌تر منتشر شد؛ برخی ادعا کرده‌اند که گوشی Nokia 9.3 purview از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن وضوحی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 8K دارد.
اکنون همه‌ی نگاه‌ها به سوی مالک نوکیا، یعنی شرکت HMD Global است. اخیرا احتمالات جدیدی به گوش می‌رسد؛ به نظر می‌آید این شرکت قصد همکاری را با شرکت کوالکام دارد. HMD Global می‌خواهد از پردازنده Snapdragon 875 در پرچمدار آتی خود استفاده کند تا از این طریق بتواند گوشی را برای رقابت با حریفان قدرتمندش به‌روز نگه دارد. این تصمیم به نظر منطقی می‌آید زیرا عرضه یک گوشی پرچمدار در ماه نوامبر که از یک پردازنده قدیمی استفاده می‌کند؛ شرکت را در موقعیت بغرنجی قرار می‌دهد. مخصوصا زمانی که دیگر تولیدکنندگان قصد دارند گوشی‌های پرچمدار خود را به پردازنده Snapdragon 875 مجهز نمایند و آن‌ها را در ماه ژانویه به بازار عرضه کنند.
اخیر نیز شایعه‌ای در فضای اینترنت منتشر شده که مدعی است که گوشی Nokia 10 پرچمدار آتی نوکیا خواهد بود و از پردازنده معرفی نشده Snapdragon 875 بهره می‌برد. همچین در این گزارش عنوان شده که قاب گوشی مذکور از فلز ضد زنگ است و  صفحه نمایش آن توسط شیشه سافایر ساخته خواهد شد. گفته شده این گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)