خانهاخبار
کروم باکس 4 ایسوس رسما معرفی شد

کروم باکس 4 ایسوس رسما معرفی شد

کمپانی Asus به تازگی از محصول جدید خود با نام Chrombox 4 رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۹/۸

گجت جدید شرکت ایسوس با نام Chrombox 4 معرفی شد. این محصول به نسل دهم پردازنده اینتل مجهز بوده و درگاه USB Type-C 3.2 نسل اول را نیز با خود به همراه دارد. گجت کامپکت جدید تولید شده توسط ایسوس برای استفاده در منزل یا دفاتر اداری کاملا مناسب است. قیمت آن 289 دلار اعلام شده و از ماه دسامبر سال جاری میلادی (2020) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

کروم باکس 4 ایسوس امکان عرضه با پردازنده نسل دهم اینتل یا تراشه‌های Celeron را دارا است که هشت گیگابایت رم DDR4-2666 نیز مکمل آن خواهد بود. ترکیب این دو گزینه، دستگاهی نسبتا ایده‌آل برای انجام کارهای روزمره را در اختیار شما قرار می‌دهد که از سرعت قابل قبولی نیز برخوردار است. کاربران در صورت تمایل، می‌‌توانند یکی از ظرفیت‌های زیر را برای حافظه دستگاه خود انتخاب کنند:

  • 32 گیگابایت eMMC
  • 64 گیگابایت eMMC
  • 128 گیگابایت M.2 SATA SSD
  • 256 گیگابایت M.2 SATA SSD

کروم باکس 4 قادر است تا به کمک دو درگاه HDMI و یک درگاه USB Type C، همزمان به سه نمایشگر با رزلوشن 4K متصل شده و به این ترتیب صاحبان مشاغل خانگی (Home Office) می‌توانند کارهای خود را به راحتی به انجام برسانند.

در قسمت پشت بدنه این دستگاه، دو درگاه HDMI، سه درگاه USB 3.1 نسل دو و یک درگاه USB Type C دیده می‌شود و یک درگاه RJ45 نیز برای ارتباط از طریق کابل در نظر گرفته شده است. این درگاه‌های قوی و متعدد، امکان اتصال به نمایشگرهای مختلف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

image

 

در قسمت جلوی بدنه، تعداد درگاه‌ها محدود بوده و موارد زیر در اختیار شما قرار خواهند گرفت:

  • دو درگاه USB 3.2
  • یک درگاه SD Card

به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا مواردی مانند فلش یا هارد اکسترنال یا گجت‌هایی از این قبیل را به آسانی به کروم باکس 4 متصل کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

از آن جایی که Chrombox 4 به پلتفرم کروم او اس مجهز است، لذا به انبوهی از اپلیکیشن‌ها و محتوای سیستم عامل اندروید دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های محبوب و پرطرفدار اندرویدی خود را روی نمایشگرهایی بزرگ در اختیار داشته و با آن‌ها کار کنند.

همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، کروم باکس 4 از ماه دسامبر سال جاری میلادی با قیمت 289 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته بد نیست بدانید که این گجت، تنها در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۹/۸
بیکیفیت ترین برند همین ایسوس هست