خانهاخبار
ساعت هوشمند ZTE Watch Live با عمر باتری 21 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند ZTE Watch Live با عمر باتری 21 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند جدید ZTE دارای استاندارد ضدآب IP68 است و از نمایشگری 1.3 اینچی بهره می‌برد. این محصول با قیمت 35 دلار وارد بازار چین خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۸

شرکت ZTE دیروز در چین از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام ZTE Watch Live پرده برداشت. این دستگاه نمایشگری ۱.۳ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسلی دارد. واچ لایو دارای وزن ۳۵ گرمی و ابعاد ۴۰.۶ در ۳۴.۶ در ۱۰.۸ میلی‌متری است. این ساعت از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و با بندهای نرم سیلیکونی به بازار می‌آید.

image

ساعت هوشمند ZTE از قابلیت ردیابی ۱۲ فعالیت ورزشی مختلف برخوردار است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی، نمایش یادآورها و کنترل شاتر دوربین را در اختیار شما بگذارد. این دستگاه اپلیکیشنی برای پیش‌بینی وضع آب‌وهوا دارد و به قابلیتی مجهز شده که در صورت گم کردن دستگاه به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید.

image

واچ لایو ZTE می‌تواند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ضربان قلب شما را ردیابی کرده و سطح اکسیژن خون را پایش کند. همچنین، با این دستگاه می‌توانید وضعیت خواب و میزان استرس خود را ببینید. عمر باتری واچ لایو بسته به مصرف شما بین ۱۴ تا ۲۱ روز است. شارژر این ساعت از نوع مغناطیسی و ساخته خود ZTE است.

ساعت ZTE با قیمت ۳۵ دلار وارد بازار می‌شود و عرضه آن از ۳ دسامبر صورت می‌گیرد. فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)