خانهاخبار
یکی از خصوصیات اصلی گلکسی اس 21 اولترا فاش شد

یکی از خصوصیات اصلی گلکسی اس 21 اولترا فاش شد

تنها یکی از اعضای خانواده S21 سامسونگ به قابلیتی خاص مجهز خواهد بود.
۱۳۹۹/۹/۸

سامسونگ در نظر دارد تا در اوایل سال 2021 میلادی، سری اس 21 خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. حالا اخبار جدید حاکی از آن است که تنها یکی از این مدل‌ها، به نمایشگری با لبه‌های منحنی مجهز خواهد بود.

آقای راس یانگ، یکی از تحلیلگران برجسته که اغلب سخنان وی در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند است، این اطلاعیه را منتشر کرده است. به این ترتیب می‌توانیم این موضوع را دریابیم که گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن، به نمایشگری تخت مجهز خواهند بود.

البته هر دو محصول یاد شده، در قسمت بالایی نمایشگر مانند سایر گوشی‌های هوشمند حاوی انحنا خواهند بود و این موضوع را همواره مد نظر داشته باشید. اما صفحه نمایش به تنهایی، بر خلاف سری گلکسی اس 20 به صورت تخت طراحی شده است.

طبق برنامه ریزی‌ها و اخبار موثقی که توسط منابع خبری منتشر شده است، خانواده گلکسی اس 21 در ماه ژانویه، یعنی یک ماه زودتر از موعد مقرر سالیانه، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد و از ماه فوریه نیز در کشور آمریکا، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این خانواده شامل سه مدل زیر می‌شود:

  • گلکسی اس 21
  • گلکسی اس 21 پلاس
  • گلکسی اس 21 اولترا

پیشرفته ترین مدل این سری، یعنی گلکسی اس 21 اولترا همچنین اولین محصول از این خانواده (سری اس) خواهد بود که به قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) مجهز می‌شود. البته بد نیست بدانید که به صورت پیش فرض، قلم اس پن درون جعبه آن وجود نخواهد داشت و همچنین، درگاهی برای قرار گرفتن آن درون گوشی (مانند سری نوت) نیز در نظر گرفته نشده است.

image

 

هر سه محصول یاد شده به نمایشگری با نرخ رفرش بالا مجهز هستند. پیش بینی می‌شود که نرخ نوسازی نمایشگر سری اس 21 سامسونگ 120 هرتز بوده، اما هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن آن‌ها در دسترس نیست.

تمامی مدل‌های خانواده اس 21 سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 875 (در آمریکا و چین) و تراشه اگزینوس 2100 (در اروپا و هند) مجهز خواهند بود و سیستم عامل اندروید 11 به همراه جدید ترین نسخه از رابط کاربری One UI سامسونگ نیز به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب شده است.

زبان طراحی هر سه محصول اخیر با انتشار تصاویر رندر شده CAD آن‌ها در رسانه‌های خبری منتشر شده است و به این ترتیب، دورادور با شکل و شمایل آن‌ها آشنا هستیم. اما در نهایت باید تا روز موعود منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مدیران این کمپانی کره‌ای چیزی را به عنوان سورپرایز در نظر خواهند گرفت یا تنها این شایعات و حرف و حدیث‌ها یک به یک به مرحله تأیید می‌رسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)