خانهاخبار
تصاویر جدیدی از سریال ویچر منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال ویچر منتشر شد

سریال ویچر یکی از محصولات پر بیننده شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود. این سریال اقتباسی از رمانی با همین نام است.
۱۳۹۹/۹/۷

در مدت زمان اخیر سریال ویچر بیشترین توقفات را در میان پروژه‌های تلویزیونی داشته است. این محصول شبکه نتفلیکس به علت بیماری همه‌گیر کرونا چندین بار فیلمبرداری خود را متوقف کرده است و عوامل تولید به تازگی باری دیگر ضبط صحنه‌ها را آغاز کرده‌اند.
این بدین معناست که از این پس تصاویری بسیاری از پشت صحنه این سریال منتشر خواهد شد. اخیرا نیز تصاویر از بازیگر اصلی این سریال یعنی هنری کویل منتشر شده است که به ایفای نقش گرالت بازگشته است. در تصویری که دو منبع خبری Metro و Rednian Intelligence منتشر کرده‌اند، شما گرالت را مشاهده می‌کنید که در تلاش است خود را مخفی نگه دارد و با به تن کردن کتی کلاهدار از ایجاد خودنمایی جلوگیری کند.
چند هفته پیش بود که هنری کویل تایید کرد قرار است از محل فیلمبرداری به استودیو ضبط فصل دوم سریال Witcher برود. اما اکنون به نظر می‌رسد عوامل باری دیگر به فضای آزاد برگشته‌اند تا دیگر صحنه‌ها را فیلمبرداری کنند.
اما آیا به غیر هنری کویل بازیگری دیگر نیز مشاهده شده؟ پاسخگویی به این سوال مقداری دشوار است اما احتمال دارد بازیگر نقش ایسترد یعنی رویس پیرسون در کنار هنری کویل حضور داشته باشد. ایسترد جادوگری است که در فصل اول با ینیفر در رابطه بود. پیرسون پیش‌تر تایید کرده بود که از ماه دسامبر سال قبل خود را برای فصل ۲ سریال ویچر آماده کرده است.

image


با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که عوامل کارگردانی قصد دارند داستان کوتاه یک تکه شکسته یخ را فیلمبرداری کنند. این داستان در رابطه با درگیری‌های گرالت و ایسرد است که پیرامون روابط ینیفر می‌چرخد. در این صورت قرار است روابط بین ینیفر و گرالت عمیق‌تر بشود اما هنوز مشخص نیست عوامل کارگردانی و نویسندگی به اتفاقات کتاب در این بخش پایبند خواهند بود یا خیر.
همچنین اخیرا تصاویر منتشر شده که زره جدید گرالت برای فصل دوم سریال را نشان می‌دهد. علاوه بر این، احتمال دارد در این فصل ما سیری را در کرمورهن در حال تمرین کردن مشاهده کنیم. در بخش دیگر این فصل، قرار است ینیفیر را ببینم که بعد از نبرد در صخره سودن چه اتفاقاتی برای وی رخ داده است.
البته باید در نظر داشته باشید که این سریال کماکان در حال فیلمبرداری است و زمان بسیاری طول می‌کشد تا تاریخ انتشار آن اعلام شود. حتی برای انتشار تریلر آن هم هنوز است. بنابراین بهتر است فعلا خود را با دیگر سریال‌های نتفلیکس مشغول کنیم تا زمان انتشار نهایی این سریال طی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)