خانهاخبار
هوآوی برنامه زمان‌بندی انتشار EMUI 11 را برای محصولات خود اعلام کرد

هوآوی برنامه زمان‌بندی انتشار EMUI 11 را برای محصولات خود اعلام کرد

نسخه جدید رابط کاربری هوآوی قرار است به‌زودی با نام EMUI 11 منتشر شود و این شرکت حالا اعلام کرده که کدام دستگاه‌ها در چه زمانی به این پوسته مجهز می‌شوند.
۱۳۹۹/۹/۶

هوآوی در ماه سپتامبر از پوسته EMUI 11 با قابلیت‌های جدیدی مثل تقسیم صفحه در حالت چندوظیفگی، Multi-screen Collaboration 3.0، صفحه همیشه روشن متحرک و چندین ویژگی دیگر رونمایی کرد. در حال حاضر شماری از محصولات این شرکت به نسخه بتای EMUI 11 دسترسی دارند تا پیش از عرضه نسخه پایدار آخرین آزمایش‌های آن را انجام دهند.

حالا این غول چینی جدول زمان‌بندی انتشار نسخه پایدار EMUI 11 را اعلام کرده و سری P40 و میت 40 پرو اولین دستگاه‌هایی هستند که این پوسته را قبل از پایان سال دریافت می‌کنند. به‌روزرسانی‌های هوآوی معمولا در نقاط مختلف جهان به‌صورت همزمان منتشر می‌شود، اما در برخی موارد ممکن است تاخیرهای کوچکی رخ بدهد که در ادامه آن‌ها را می‌بینید:

نام دستگاهزمان‌بندی عرضه در خاورمیانه، آفریقا و روسیه
P40 Pro Plusدسامبر ۲۰۲۰
P40 Proدسامبر ۲۰۲۰
P40دسامبر ۲۰۲۰
Mate 30 Proدسامبر ۲۰۲۰
Mate Xsژانویه ۲۰۲۱
nova 7ژانویه ۲۰۲۱
P30 Proسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
P30سه‌ماهه اول ۲۰۲۱
Mate 20 X 5Gسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
Mate 20 Xسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
Mate 20 RSسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
Mate 20 Proسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
Mate 20سه‌ماهه اول ۲۰۲۱
nova 5Tسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
MatePad Pro 5Gسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
MatePad Proسه‌ماهه اول ۲۰۲۱
MatePad M6 10.8سه‌ماهه اول ۲۰۲۱

برخی از این دستگاه‌ها در آینده قابلیت نصب سیستم عامل اختصاصی هوآوی یعنی HarmonyOS 2.0 را پیدا می‌کنند. با این حساب، شاید EMUI 11 آخرین نسخه از پوسته هوآوی برای اندروید باشد و پس از آن این شرکت به‌طور کامل به سراغ استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود برود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Ali

۱۳۹۹/۹/۸
چقد عالی بی صبرانه منتظر رونمایی از سیستم عامل جدید هواوی هستم

Mohsen talebi

۱۳۹۹/۹/۸
هوآوی همیشه اهمیت زیادی میده که گوشی هاش به روز باشن. و آبدیت های جدید رو مرتب خودش میفرسته برا گوشی ها. که کافیه بری در تنظیمات گوشی و آبدیت رو بزنی و جدید ترین ورژن ها رو نصب کنید.

Fatemeh

۱۳۹۹/۹/۸
هواوی سیاست خوبی داره و پرقدرت کار میکنه الان به نسبت برندهای قدیمی تر قوی تر کار میکنه و بسیارفروشش خوبه خدمات خوبی هم داره

roze

۱۳۹۹/۹/۸
خیلی هم عالی????

سامان کریمی

۱۳۹۹/۹/۸
شرکت هواوی همیشه با قدرت رو به جلووو حرررکت کرده و تمام چالش های رو به رو شو با موفقیت صدر صدی پشته سر گذاشته و این معنیه قدررررت تمام عیاره این شرکته