خانهاخبار
عنوان Red Dead online به صورت بازی مستقل عرضه می‌شود

عنوان Red Dead online به صورت بازی مستقل عرضه می‌شود

عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است. این بازی در بخش آنلاین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شرکت راکستار تصمیم جدیدی در قبال آن اتخاذ کرده است.
۱۳۹۹/۹/۶

روز سه‌شنبه استودیو Rockstar Games عنوان کرد Red Dead online قرار است در تاریخ ۱ دسامبر به صورت مجزا و مستقل از بازی اصلی عرضه گردد. عنوان Red dead online تا تاریخ ۱۵ فوریه با مبلغی معادل ۴.۹۹ یورو بر روی پلی استیشن ۴ ، کامپیوترهای خانگی( در فروشگاه استیم، اپیک گیمز و راکستار گیمز لانچر) و ایکس باکس وان فروخته خواهد شد. نسخه کنسولی این عنوان از طریق قابلیت backward compatibility بر روی کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس قابل بازی خواهد بود.
بنا بر سخنان راکستار، برای اجرای عنوان Red dead online به حجمی برابر با ۱۲۳ گیگابایت نیاز خواهید داشت. در صورتی که کاربران به انجام بخش داستانی علاقه‌مند باشند؛ گزینه‌ای برای آن‌ها قرار دارد تا بازی را به صورت کامل و با تمام DLC موجود خریداری کنند. این گزینه شامل پک DlC bounty Hunter نیز می‌شود. این DLC قرار است هفته آینده عرضه گردد.
در بازی Red dead online، کاربران کاراکتر دلخواه خود را ساخته و با آن در دنیای غرب وحشی Red dead redemption 2 شروع به ماجراجویی می‌کنند. هر لابی سرور معمولا تا ۳۰ کاربر را جای می‌دهد و این افراد در کنار یکدیگر سناریوهای متفاوتی را تجربه می‌کنند و در دنیای این بازی به گشت‌وگذار می‌پردازند. با این حال عنوان مذکور به اندازه بازی Grand Theft Auto V online محبوبیت ندارد اما با این وجود از ساختار قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند کاربران را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. 
شرکت راکستار علاوه بر معرفی Red dead online به عنوان یک بازی مستقل، جزییاتی در رابطه با بسته الحاقی آتی Bounty Hunter بیان کرد. همچنین این شرکت اعلام نمود که بسته الحاقی مذکور تا هفته دیگر عرضه می‌شود.
در بسته الحاقی مذکور، شاهد هجوم بسیاری از افراد خلافکار و فراری خواهیم بود که باید با آن‌ها سروکار داشته باشیم. نقش جایزه بگیری در این بسته افزایش یافته است و شما با دستگیر کردن خلافکار می‌توانید آیتم و مهارت‌های جدیدی را بازگشایی کنید و ۱۰ درجه جایزه بگیری را تجربه کنید. همچنین خلافکاران افسانه‌ای در این پک گنجانده شده است. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)