خانهاخبار
موبایل رول‌شونده اوپو در آینده نزدیک وارد بازار نمی‌شود

موبایل رول‌شونده اوپو در آینده نزدیک وارد بازار نمی‌شود

اوپو اخیرا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که موبایل رول‌شونده خود را در آینده نزدیک راهی بازار مصرفی نمی‌کند چون بحث تجاری‌سازی چنین محصولی پیچیده و زمان‌بر است.
۱۳۹۹/۹/۵

اوپو هفته پیش با معرفی اولین موبایل رول‌شونده خود با نام X 2021 در رویداد Inno Day 2020 سروصدای زیادی به پا کرد. این دستگاه نمایشگری ۶.۷ اینچی دارد که با بسط یافتن به ۷.۴ اینچ می‌رسد. بسیاری تصور می‌کردند که این گوشی می‌تواند جایگزین خوبی برای موبایل‌های عادی باشد، اما حالا اوپو اعلام کرده که در آینده نزدیک برنامه‌ای برای عرضه عمومی و تجاری این محصول ندارد.

این شرکت با ارسال بیانیه‌ای برای وب‌سایت Android Authority نوشت: «اگرچه در کوتاه مدت برنامه‌ای برای تجاری‌سازی این فرم فکتور وجود ندارد، ولی می‌توانیم آن را به عنوان راهنمایی برای گذار و تحول به آینده فرم فکتورهای موبایلی در نظر بگیریم. تجاری‌سازی مستلزم تحقیق در بازار و توجیه در عرضه است و ممکن است کمی زمان ببرد.»

به عبارت دیگر، هیچ تضمینی نیست که در کل موبایلی با نمایشگر رول‌شونده از سوی اوپو عرضه شود. ولی این شرکت می‌تواند از گوشی مفهومی خود به‌عنوان مرجعی برای طراحی سایر تلفن‌های هوشمند بهره بگیرد. اوپو همچنین تایید کرده که آن‌ها در حال حاضر از سطح پلاستیکی روی نمایشگر موبایل خود استفاده کرده‌اند اما برای افزایش مقاومت آن باید از پوشش سخت‌تری بهره بگیرند.

با این حساب، کسانی که طالب استفاده از موبایلی با نمایشگر رول‌شونده هستند باید منتظر پروژه B شرکت ال‌جی بمانند. احتمال داده می‌شود که این غول کره‌ای در ماه مارس ۲۰۲۱ از اولین تلفن هوشمند رول‌شونده خود رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)