خانهاخبار
لنوو برای رقابت با سری Redmi Note 9، مدل جدیدی معرفی می‌کند

لنوو برای رقابت با سری Redmi Note 9، مدل جدیدی معرفی می‌کند

لنوو ساعاتی پس از معرفی سری جدید Note 9 در چین توسط شرکت ردمی، تیزری در وبسایت اجتماعی Webio منتشر کرد که خبر از یک گوشی هوشمند جدید می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۲


تیزری که لنوو به نمایش گذاشته نشانگر یک سری جدید است و هدف آن رقابت با سری جدید Redmi note 9 است. شیائومی سری Redmi note 9 جدید را در تاریخ ۲۶ نوامبر در چین عرضه می‌کند. تیزری که لنوو در وبسایت webio منتشر کرده بیشتر همانند یک کنایه به سری Redmi note 9 است. احتمال دارد لنوو سری گوشی‌های lemon را به بازار برگرداند. این رنج از گوشی‌های مقرون به صرفه می‌توانند رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های سری Redmi note 9 به حساب بیایند. هر چند تا عرضه سری Redmi note 9 در چین هنوز یک هفته زمان باقی مانده است.
تیزری که لنوو در وبسایت Webio به اشتراک گذاشته، هیچ گونه اطلاعات خاصی در رابطه با این سری جدید به ما نمی‌دهد. با این حال در این تصویر می‌توان مشاهده کرد که سه گوشی با حاشیه‌های بسیار باریک قرار دارند و در پایین آن نوشته شده" ۶م می‌آید". همچنین شرکت در این پوستر عبارتی تگ کرده که معنای آن « سه شمشیرزن در کنار یکدیگر» است.
نکته قابل توجه این است که شرکت لنوو چند ساعت بعد از اینکه ردمی دعوتنامه سری Redmi Note 9 را در webio ارسال کرد، این حرکت را انجام داد. این تیزر از نظر طراحی شبیه به دعوتنامه شرکت ردمی است اما با این تفاوت که گوشی‌ها برعکس قرار گرفته‌اند.

image


لنوو هنوز در رابطه با برنامه‌های خود برای عرضه این سری اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما با توجه به زمانبدی انتشار این تیزر، می‌توان انتظار داشت که این شرکت عرصه رقابت را برای سری Redmi note 9 تنگ‌تر خواهد کرد.
انتظار می‌رود سری جدید گوشی‌های لنوو تحت نام lemon باشند و در رنج مقرون به‌صرفه باشند تا بتوانند خریداران بیشتری را به خود جذب کنند. این شرکت پیش‌تر در سال‌های گذشته گوشی‌هایی تحت نام Lemon در کشور چین عرضه می‌کرد اما پس از مدتی تولید این گوشی‌ها  متوقف کرد.
اگر به اخباری اخیر توجه کرده‌اید، لنوو ممکن است نام گوشی Moto G9 Power تغییر دهد و آن را تحت سری جدید خود معرفی کند. این گوشی در دیتابیس FCC کشور آمریکا با شماره مدل XT2091-8 مشاهده شده است.
یک مدل دیگر از گوشی Moto G9 Power در وبسایت چینی TENNA با شماره مدل XT2091-7 مشاهده شده که در آن برخی از جزییات این گوشی لو رفته است. با توجه به این اطلاعات، این گوشی از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن ۵۶۴۰ میلی آمپر است. اما مدل اصلی Moto G9 Power صحفه نمایشی ۶.۸ اینچی دارد و ظرفیت باتری آن ۶۰۰۰ میلی آمپر است. این موارد نشان می‌دهد که تفاوت‌هایی بین دو مدل وجود خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)