خانهاخبار
پتنت لپتاپ 17 اینچی ال جی با نمایشگر رول شونده ثبت شد

پتنت لپتاپ 17 اینچی ال جی با نمایشگر رول شونده ثبت شد

خلاقیت شرکت‌ها برای ارائه محصولات جدید وارد فاز جدیدی شده است.
۱۳۹۹/۹/۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که برندهای اوپو و TCL از کانسپت‌های اسمارت فونی با نمایشگر رول شونده به تازگی رونمایی کرده‌اند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند در حال ورود به دنیایی جدید هستند.

برند ال جی از سمت دیگر، چندی است که تلویزیون رول شونده خود که از خط تولید جدیدی با نام Signature سرچشمه می‌گیرد را با قیمت 60 هزار دلار به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. همچنین آن‌ها اخیرا پتنت تلفن هوشمند جدیدی را به ثبت رسانده‌اند که نمایشگر آن به صورت رول شونده خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند این ایده را به خط تولید لپتاپ‌ها آورده و محصولی 17 اینچی با نمایشگر رول شونده را طراحی و تولید کنند.

image

 

پتنت جدید کمپانی ال‌جی که توسط شخصی با نام کاربری RootMyGalaxy در رسانه‌های خبری منتشر شده است، حکایت از یک دستگاه لپ‌تاپ با فرمی جدید دارد که نمایشگر 17 اینچی آن، از نوع رول شونده خواهد بود و قادر است تا بین 13.3 تا 17 اینچ، به دلخواه شخص استفاده کننده متغیر باشد.

طبق تصاویری که در پایین مشاهده خواهید کرد، ظاهرا کیبورد و تاچ پد این محصول نیز به سمت داخل رول خواهند شد و در نتیجه، فضای بسیار کمتری را نسبت به لپ‌تاپ‌های امروزی اشغال خواهند کرد. این طرح به نظر بسیار شگفت انگیز می‌آید و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا برند ال‌جی، محصولی تجاری با این سبک و سیاق را تولید و معرفی خواهد کرد یا خیر.

image

 

اما از آن جا که در ابتدای مطلب نیز عنوان شد، این طرح تنها یک کانسپت و پتنت ثبت شده از چنین محصولی است و نمی‌توان به صورت صددرصد روی آن حساب باز کرد. شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی معمولا پتنت‌هایی را به ثبت می‌رسانند که هیچ گاه، تبدیل به محصول نهایی نمی‌شوند. اما خریداران و دنبال کنندگان این گجت‌ها مسلما از ارائه چنین محصولاتی که زبان طراحی مختلفی داشته و دنیای تکنولوژی را وارد مسیری جدید خواهند کرد، استقبال می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)