خانهاخبار
تصویر ZTE Axon 20 5G Extreme Edition رونمایی شد

تصویر ZTE Axon 20 5G Extreme Edition رونمایی شد

کمپانی زد تی ای روز گذشته، تصویر محصولی جدید را رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۹/۱

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت زد تی ای در ماه سپتامبر از گوشی هوشمند Axon 20 5G که با نام A20 5G نیز از آن یاد می‌شود، رونمایی کرد. حالا روز گذشته شاهد انتشار تصویری از ZTE Axon 20 5G Extreme Edition با رنگی نارنجی بودیم که لوگوی ZTE نیز روی بدنه پشتی آن درج شده است.

image

 

متأسفانه ضمن انتشار این تصویر، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن و تفاوت‌های این محصول با نسخه معمولی Axon 20 5G عنوان نشده است.

بد نیست بدانید که اکسون 20 5G از نمایشگر اولد 6.92 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتزی برخوردار بود و اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که از سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر (به صورت تمام صفحه) برخوردار است.

برای علاقمندان به سلفی، دوربین 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و در قسمت پشت بدنه، شاهد چهار لنز (64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اولترا واید، 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ماکرو و 2 مگاپیسکلی به عنوان سنسور تشخیص عمق) هستیم.

image

 

در قسمت زیرین نمایشگر Axon 20 5G، پردازنده اسنپدراگون 765G جای خوش کرده است و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 4220 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژر سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

این محصول به صورت پیش فرض به دهمین نسخه از سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری MiFavor 3.5 مجهز است و از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن، می‌توان به هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۹/۹/۱
ببین موبایله اجب صاحبی داره!!!