خانهاخبار
مایکروسافت می‌گوید بهترین تجربه گیمینگ روی تلویزیون‌های ال‌جی به دست می‌آید

مایکروسافت می‌گوید بهترین تجربه گیمینگ روی تلویزیون‌های ال‌جی به دست می‌آید

مایکروسافت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های ایکس باکس سری ایکس تلویزیون‌های OLED شرکت ال‌جی است.
۱۳۹۹/۸/۳۰

ال‌جی و مایکروسافت طی یک همکاری مشترک اعلام کردند که برای دریافت بهترین تجربه ممکن از انجام بازی‌های نسل بعد بهتر است از محصولات ال‌جی استفاده کنید تا به وضوح 4K، نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، حداقل لگ و طیف رنگی گسترده دسترسی داشته باشید.

ایکس باکس سری ایکس و سری ایکس تلویزیون‌های ال‌جی، خط تولید محصولات OLED این غول کره‌ای که امسال معرفی شد، هر دو از دالبی ویژن (HDR) و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، این تلویزیون‌ها قادر به استفاده از نرخ نوسازی متغیر هستند و از حالت تاخیر پایین خودکار بهره می‌برند. این حالت زمان پاسخگویی را به ۱ میلی‌ثانیه می‌رساند.

البته به خاطر داشته باشید که قابلیت دالبی ویژن از طریق یک آپدیت نرم‌افزار فعال می‌شود. تلویزیون‌های ال‌جی اولین تلویزیون‌هایی هستند که از پروفایل HGiG گروه HDR Gaming Interest Group (شامل اعضای مختلفی از جمله مایکروسافت و ال‌جی) پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی از نظر اتساع حداقل نور آبی و پرش تصویر از سوی دو مرجع TUV Rhineland و Underwriters Laboratories تایید شده‌اند. اگر می‌خواهید بازی‌های سازگار با HDR را دقیقا به همان شکلی که سازندگان در نظر داشته‌اند تجربه کنید، مایکروسافت می‌گوید که تلویزیون‌های ال‌جی بهترین گزینه هستند.

این دو شرکت در بازارهای مهمی از جمله در اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۸/۳۰
خب مگه نمیگن تلوزیون های OLED برای بازی کردن اصلا مناسب نیستند به خاطر مشکل burn in که در پنل های OLED رخ میده پس تکلیف ما چیه الان گیج شدیم خداوکیلی. حتما دوستانی که تخصص دارن واطلاعاتی دارند راهنمایی کنند