خانهاخبار
اینستاگرام بالاخره قابلیت جستجو با کلمات کلیدی را اضافه کرد

اینستاگرام بالاخره قابلیت جستجو با کلمات کلیدی را اضافه کرد

قابلیتی جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده اجازه می‌دهد تا علاوه بر هشتگ‌ها بتوانید با کمک کلمات کلیدی هم به دنبال محتواهای مدنظر خود بگردید.
۱۳۹۹/۸/۳۰

تاکنون در اینستاگرام فقط می‌توانستید پست‌ها را با جستجوی هشتگ‌ها پیدا کنید، اما حالا این شرکت اعلام کرده که قابلیت جستجو با کلمات کلیدی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت در ابتدا فقط در اختیار کاربران انگلیسی زبان چند کشور معدود قرار می‌گیرد. فعلا مشخص نیست که چه زمانی شاهد ارائه قابلیت مذکور برای سایر مناطق و زبان‌ها خواهیم بود.

کاربران اینستاگرام با کمک جستجوی مبتنی بر کلمات کلیدی می‌توانند راحت‌تر به دنبال محتواهای مدنظر خود بگردند. برای مثال اگر به دنبال تصاویر «گربه‌ها» هستید، کافی است صرفا همین کلمه را جستجو کنید. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که اینستاگرام دقیقا چگونه محتواها را تشخیص می‌دهد.

منتها این شرکت تایید کرده که از فاکتورهای مختلفی استفاده می‌کند تا محتواهای مرتبط با کلیدواژه‌های جستجوشده را نشان دهد. اینستاگرام با کمک یادگیری ماشینی سعی دارد باکیفیت‌ترین محتواها را در بخش بالای نتایج جستجو به نمایش درآورد.

به نظر می‌رسد که امکان جستجوی کلیدواژه‌ها فقط برای برخی کلمات در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از سخنگویان این شرکت می‌گوید با این قابلیت می‌توانید در زمینه موضوعات عمومی و سایر کلماتی جستجو داشته باشید که قوانین شرکت را زیر پا نمی‌گذارند. این قابلیت فعلا در اختیار کاربران چند کشور از جمله آمریکا، کانادا و بریتانیا قرار گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)